junimamma2011 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hei. Jeg sluttet på p-plaster for ca en mnd siden, og siden dette har jeg hatt symptomer som kvalme, murring, trøtthet, og også stikking i nedre del av magen. Jeg har tatt to graviditetstester, og begge har vært negative, men jeg forventer ikke mensen før om 5 dager, så disse har jeg nok tatt for tidlig. Men hva tror dere, og når bør jeg teste meg for å få et nokså sikkert svar? =D
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 det kan ha vært tatt for tidlig. ta om 5 dager å sjekk da. kroppen kan være svært ustabil etter hormonpreparater så kan hende det er kroppen som retter seg opp. uansett ta en test om 5 dager du
junimamma2011 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har sluttet på hormonpreparater før, og da har jeg ikke merket noe. Ønsker veldig gjerne at jeg er gravid, men usikker på når jeg burde teste for å få et sikkert svar:) Burde kanskje dra til legen å få sjekket det..
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Legen sier at man kan teste fra den dagen man forventer mens, mange har for lav hcg til at testen slår ut før. å ja,kan godt være at du er gravid, men d at man har gått på hormonpreparater før betyr ikke at neste gang er likedan. jeg gikk på p-pillen bare en mnd for å bytte til spiral,så slutten på uke 2,rundt da el skulle komme,litt over 2 uker senere testet jeg positivt, hadde høy hcg da jeg tok blodprøve 2 dager etter var den på 6000 å 2 dager etter d på over 11.000 men var da i uke 6. hos noen i uke 6 er den bare på kanskje 4-5000. så man kan ikke vite helt sikkert når man evt tester positivt. og om du drar til legen,så behøver deres urintester mere hcg enn en hjemmetest,så ta evt en hcg i blodet. d kan være sen el du har,at d er symptomer på dette, eller så kan d også være pms, men man håper jo,at d er en spire:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå