Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt er 1,5 år og det begynner å bli vanskelig å finne store nok bodyer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det bodyer i større str enn 92 da? Kan aldri huske å ha sett det jeg :) Men godt mulig det finnes.

Mini her er nettopp fylt ett år og bruker 92 i klær nå. Håper jo han kan få brukt bodyer gjennom vinteren, men hvis han fortsetter å vokse mye og vi ikke finner større bodyer.. ja, da må vi vel bare slutte å bruke dem når den tid kommer :)

Skrevet

Det finnes bodyer helt opp til str 104 på Barnas hus ihvertfall (Reflex).

Vi bruker fortsatt body til jenta vår på 21 mnd, synes d er veldig greit igrunn. Men så er hun fortsatt på str 80 også da, hehe;)

Skrevet

Babyshop sine 3 for 100-bodyer går også opp til str 98 vet jeg.

Skrevet

Sluttet helt da hun var ca. 18 mnd.

Det finnes helt opp til 100 eller 110 på sparkjøp i hvert fall.

Skrevet

Synes igrunnen det er veldig kjekt med body helt til de skal begynne å gå på do, men da blir den bare i veien.. Frem til det er den jo kjekk til å holde bleien på plass :) Og ja, man får hvertfall tak i tom str 98 ;)

Skrevet

Name-it har også fine bodyer ihvertfall opp til 98... Bruker fortsatt body til gutt på 20 mnd (str. 92).

Skrevet

Et tips: knepp bodyen over ene skulderen, da er den ikke i veien ved potte/dogåing.

Skrevet

Gutten min er 13 måneder, og bruker det lite nå for tida. Synes han ser så mye finere ut i "stor gutt-klær" :) Bruker bodyer med korte ermer om nettene nå som det er for varmt for pysj da. Om dagen bruker han bokser og skjortser og t-skjorter og gensere og noen ganger bodyer med korte ermer når det er ekstra varmt, men ikke så varmt at han kan løpe rundt naken/ i bare bleia.

Gutten min har brukt nesten bare bodyer fram til han begynte å gå når han var 10,5 måneder, og jeg synes det er kjempepraktisk med bodyer som holder seg på plass når ungen ligger, kryper og krabber, men når de begynner å gå går det greit med todelte plagg.

Skrevet

Eg tenker at eg skal bruke bodyer på gutten vårs gjennom vinteren, han blir 2 i januar. så må nok finne noen i str. 92 :)

Er redd for at magen hans av og til kommer til å bli luftet for kalt luft gjennom vinteren, å da er en body god og ha på seg ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...