Gå til innhold

Huff..."sniffer" neglelakkfjerner, neglelakk, bensin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37 uker nå og de siste ukene har jeg fått totalt dilla på å lukte på neglelakk, neglelakkfjerner, bensin, maling osv... Det kan jo ikke være bra! Tar noen få sniff 1-2 ganger pr dag. Mannen min er kjemepsinna på meg for dette, men det er virkelig blitt en skikkelig gravid-dille som jeg er sjeleglad ikke har kommet før nå! (tenker på utviklingen av ungen osv. Nå er han jo ferdig og venter bare på å komme ut). Er dette veldig veldig skadelig tror dere? Gjør alt for å la være og skal kaste ut all neglelakk fra badet nå... :) Men er så redd jeg kan ha skadet babyen med dette?!? Har hatt endel hodeverk i det siste, og kvalme. Kanskje det kommer av "luktinga"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner egentlig ikke, men vet det er en vanlig "dille" å få, på disse luktene.

Men det er jo og en stor forskjell på å lukte litt og på å stikke nesa nedi og ta drag...da er det ikke så bra, selv om ungen er ferdig utviklet får den jo fremdeles i seg det samme som du gjør, bare at hos barnet blir det som er lite for deg stort for den, om du skjønner...

Tror ikke du har skadet babyen med det, men slutt nå med det, hehe, just in case:) Nå er du i siste innspurt - lukt på rosene ute, frem til fødsel:)

Jeg er helt omvendt, synes bensin lukter godt ellers men pyton når jeg er gravid...

Skrevet

leste et tips tidligere her fra en som sa at å sniffe på kaffe var en ok erstatning. Du kan jo prøve det:)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver ;-) Jeg synes det er så godt med eksoslukt og lignende at jeg blir helt gåen. Tar meg ordentlig sammen for å ikke oppsøke noe som kan være litt for hard kost.

Men... jeg har funnet ut at å parkere i et parkeringshus og bare "tilfeldig" snuse litt ekstra på vei inn mot butikkene er ganske uskyldig ;-) Og et tips til som er ufarlig. Bli med mannen din(eller dra alene) til en biltema butikk. Der har de så mye plastikk lukter osv ved enkelte hyller at det er til å dåne av. Og den lukten er ikke noe farlig for bebisen.

Jeg ler av meg selv når jeg ser hva jeg har skrevet. Trodde ikke det var mulig. Men det er SÅ godt med slike lukter som jeg har syntes var kvalmende før.

Tror forresten du kan få hodepine hvis du snuser neglelakk og neglelakkfjerner ja. Jeg ville ikke gjort det hvis jeg var deg. Selv om det frister mer enn vi har godt av.

Skrevet

haha!! Kjenner meg igjen!! Kjøpte bensin til gressklipperen forleden og grisa desverre litt på hendene mine.. måtte kjøre hjem med skikkelig os i bilen... og jeg elsket det!!

Og for et par dager siden spurte datteren min om hun kunne lakke neglene mine.. og ja!!!! Skummelt bra opplevelse ble det..:S hehe.. har vært sånn på de forrige svangerskapene også.. men jeg oppsøker det aldri da... Mmm... men når jeg skriver om det får jeg lyst på!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...