lille.pudding Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hva er dette for noe egentlig? moren min spurte me i går om jeg var gravid for jeg har et nyt drag i ansiktet osv. kan dette være symptom på graviditet? har ikm til mandag.. Så virker jo litt tidlig..
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 har du nevnt til henne at dere prøver da?
lille.pudding Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Nei. Og hun har sagt i en uke nå at det er noe annerledes med meg. Men jeg føler meg ikke annerledes var også ei venninne som nevne at det var noe med meg. Rare greier.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 når har du IKM da? test deg hvis du føler at du vil få ordentlig svar da.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 he he leste feil her. det står jo IKM på mandag.
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 superspennende da! nesten som meg,har blidd spådd av 2 her på bim sine spåsider,den ene er veldig god til å ha rett og en venninne av min venninne igjen at jeg vil bli gravid snaaart..og jeg venter el om ca en uke..vææ...dette er jo litt gøy da:D jeg kjenner jeg blir skuffet om jeg ikke blir d da,men er vant med å bli skuffet nå..6pp..men vet d ikke er lenge sånn egentlig da.. du må oppdatere med testeresultat;) hehe spennede
lille.pudding Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2010 Vi er inne i 5 pp så nesten det samme ja er veldig spennende, mn også litt skummelt jeg har også blitt spådd, og de sier juli/aug.. Det som var så rart var at på søndag hadde jeg intense stikkinger i magen som kom og gikk ca 3 ganger, så kan jo hende noe skjedde da
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 enda mer spennende da! venninna til venninna mi bare: du har ei venninne som bor ::::::: hun har blond hårfarge å hun blir gravid snart..å er kun meg som bor her så:S å hun har hatt rett alle gangene før,venninna mi har 3 svangerskap bak seg,desverre sa alle 3, men hun viste d da og..skummelt.. åi..ja da får vi kanskje termin samtidig da;) fikk min datter 4 uker før tiden og er en liten kvinne jeg så leger og jordmor mener at jeg ikke kan gå lengre pga kroppen min rett og slett, men eneste forskjellen på datteren min å terminbarn var str,hun var til og med friskere enn enkelte som kom til termin. krysser fingrene for oss begge her! uff,men jeg kjenner at jeg kommer kanskje til og bli ekstra skuffet om d ikke klaffer nå da:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå