Mamma`N Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 man skal jo ta prøve av morgen urinen, men har time hos jm kl 13:00..... skal den io kjeøleskapet, minns det fra sist svangerskap, men er ikke helt sikker... vet du??
*NordNorge* Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har de siste gangene hatt time kl 13 hos jordmor. Nå er ikke jeg noen morgen fugl, så har jo ikke stått opp før 10-11.... Så når jeg er ferdig med dusj og frokost å sånnt, så er d bare å kjøre til jordmor... Så har bare oppbevart den i tisseglasset å hatt den stående på badet, eller i en brødpose i vesken til jeg drar............
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 spurte jm om dette sist pga time sent på dagen....og jepp..den skal i kjøleskap;) ike morgenfugl jeg heller men må virkelig tisse før den tid!
endelig gravid28 Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Ja, den skal stå i kjøleskap. Det er viktig for holdbarheten. Er det under to timer til du skal til legen er det ikke nødvendig.
Mamma`N Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2010 jeg er oppe kl 06:00 og har time kl 13:00 så jeg tror det er greit å sette den i kjøleskapet ja... takk for svar:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Hm, dette må jeg visst notere meg, for det gjorde jeg aldri i forrige svangerskap... Ikke har jeg så veldig lyst til å putte det i kjøleskapet heller, selv om jeg tar flere lag brødposer utenpå... Vel, vel... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå