3høstjenter Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Er 29+3 og var til legekontroll. Hadde protein og blod i urin. Vet at det er vanlig når man går gravid. Skulle få svar senere om jeg har urinveisinfeksjon. Men om det ikke er det så hva er det da?? Babyen ligger også på tvers høyt oppe og presser på lever og lunger, samt at målet på magen var nesten over det skraverte feltet. Fikk beskjed om at om det ikke endret seg så var det på ul. Jeg sa til legen at om babyen ligger i sete så blir det vel keisersnitt(har bekkenløsning).Men neida du må føde vanlig var svaret jeg fikk. Ble nesten litt motløs jeg
Corneliuss Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Kjedelig beskjed å få. Det er så stor forskjell på leger. Kan jo eventuelt vurdere å bytte? Proteiner kan også bety svangerskapsforgiftning men da har man som regel andre tegn også (hodepine, vann i kroppen/ hevelser, høyt blodtrykk eller vondt øverst i magen). Bra at de sender urinen til dyrkning sånn at du får svar på om det kan være uronveisinfeksjon. Vær obs på de andre tegnene På sforgiftning og Ring event legen for å snakke mer om det dersom du har andre tegn eller er bekymret. Hvorfor ligger du utenfor det skraverte feltet? Har dere diskutert? Ble nesten litt forbanna på dine vegne når det gjalt leie til babyen. Legen din skal sende deg på ekstra ultralyd om ikke babyen snur seg. Men det er jo enda litt tidlig da. De sjekker jo ikke før uke 36 - og har du født to barn før (så nicket ditt?) så kan det hende at babyen er senere. Men siden du også har bekkenløsning så ville jeg ha insistert på en samtale med sykehuset. Si at du trenger en henvisning om tiden nærmer seg og hun ikke har snudd seg. Hvis du ikke får gehør hos han så hadde jeg ringt føden i helgen/ natten og sagt at du er dårlig og mistenker sforgiftning. Lyv på deg hodepine og vondt øverst i magen så blir det i alle fall sjekket. Ille at det skal være sånn men... Når det gjelder f
Corneliuss Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Oi, den gikk avgårde litt fort. Uansett, fastlegen din bestemmer ikke om du skal få ks. Det gjør legene på sykehuset. Stå på ditt og krev forklaringer på det du bekymrer deg over. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Har selv vært i dine sko og opplevd for lite hjelp på diverse som bare fører med seg mer komplikasjoner. Følg magefølelsen. Lykke til og stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå