Gå til innhold

Kan min stedatter ha Adhd? Min sønn har Add, men føler meg usikker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stedatter på 10 år...hun sliter med endel , mye kan ha med at hun har hatt en vanskelig oppvekst hos sin mor, men nå bor hun hos oss og vi ønsker å få utredet henne...

Hun har mye lopper i blodet...klarer sitte noe stille, men blir det litt kjedelig spinner hun rundt på stolen, det samme om hun kjeder seg generelt- må plukke på ting...sliter med konsentrasjonen og gjør det ikke så bra på skolen.

Har nesten ingen venner da hun er meget hissig...farer opp i sinne mot andre unger som nødvendigvis da ofte trekker seg vekk fra henne...

Hun mangler noen "sperrer" føler jeg..har hun møtt noen en gang så "kjenner " hun dem og kan fortelle dem alt mellom himmel og jord...

Syns det er trist hun ikke er utredet tidligere for hun henger nå etter allerede,.,,lesingen er ikke på hennes nivå og hun skriver så lite pent at ingen klarer forstå hva det skal bety...

Har som nevnt selv en sønn med Add, men han fungerer på en annen måte...han trenger mye hjelp og oppfølgning med lekser, men har ikke uroen og hissigheten som hun sliter med...

Regner med at det er ulikt for jenter og gutter også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...