Gå til innhold

hei.da er jeg i gang igjenn med kanalisering og div ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, det var mange på meg ja..

Men tusen takk for at du såg på meg! :o) Er 3 stk som har sett august på meg no, so eg er spent på tida framover... :-)

Har stemt på dei to skjønne jentene :)

Annonse

hei

cmilla 80

ser du vil komme til å føde de ca 3uker før termin..slutten av august eller begynnelsen av sep

lykke til

kanskje du ork å stem?

www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland

www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4

takk for hjelpen :)

Annonse

Hei Kimby og takk for sist! :-))

Du spådde meg for ca 2 1/2 år siden og du var kjempeflink!!!

Det eneste som ikke stemte, var at da jeg ble gravid fikk jeg gutt istedet for jente ( lillegutt er nå 1 mnd ), selv om du så at jeg fikk jente.... du kunne se at hun satt på fanget mitt og at hun da var ca 1 år. Du så også at hun kom til å bli lik som storesøsteren sin :-)

Ellers så har alt stemt, bla. advarselen med at jeg skulle se opp for ei dame som var missunnelig på meg, det stemte helt utrolig ....

Er prøvere igjen nå, venter på EL..... så håper jo at jeg blir gravid og får en baby til! :-)

Er født 11.05.67

Klem fra

Hei Kimby!

Du så på meg for ca 3 uker siden (hvis jeg husker rett) og da så du fødsel 20-21 juli. Har enda ikke skjedd noe bortsett fra masse kynnere og litt maserier. Skjer det noe snart, og hvordan starter fødselen? De to forrige startet med rier 02.30 på natta. Termin 5.aug.

Min dato er 310778

Mannens 020178

Takk for at du tok deg tid:) Jeg trodde ikm var på fredag som kommer, men så plutselig smerter og eggløsningsslim, så da tenker jeg at eggløsning heller kom nå, så får vi se om 14 dager om det har klaffet:D håper selvfølgelig du har rett=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...