Gå til innhold

I forbindelse med flytting har jeg leid en lastebil fra Bergen Bilutleie.... Trenger HJELP her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med flytting har jeg leid en lastebil (flyttebil) fra Bergen Bilutleie i 4 dager. Det er min far som skal kjøre, mens det er jeg som skal betale for leie av bilen. (eller rettere sagt: jeg får dekket flytteutgifter av NAV)

I går fylte jeg ur reservasjonsskjema på bilen, og i dag har jeg fått mail om at bilen er reservert de dagene jeg ønsket. MEN: i mailen står det at jeg skal oppgi kredittkortnr og utløpsdata. HVORFOR? Jeg vil da på ingen måte levere fra meg dette? Hva gjør jeg? Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Har ikke peiling på sånn,men må ikke du betale det da? Og levere regning til Nav og få igjen penger av de?

Ring Nav og hør hvordan du skal gjøre det? Om du ikke får bedre svar her.

Skrevet

Jeg må jo selvsagt betale det, men hadde jo regnet med å få en faktura på det hele. Det er jo 9000 kr, de kan vel ikke bare trekke det fra kontoen?

Skrevet

RING FLYTTEBYRÅET!!!! De kan gi deg svar vet du!

Skrevet

Ring Bergen bilutleie, så får du svar. Men det er vel vanlig at de får kredittkortnr og sånt, for å ha som en sikkerhet hvis du stikker av med bilen. Tror billeie må betales enten ved henting eller innlevering av bilen, ikke med faktura.

Skrevet

Broren min leide bil for ikke lenge siden. Han måtte også oppgi dette fordi de skulle reservere pengene, de må vite at det er penger på kontoen. Du får ingen faktura på dette.

Skrevet

Takk for svar!

HI

Skrevet

Det er helt vanlig og en sikkerhet for oppgjør, både for selve leien og om det skulle skje skader. Tror ikke det er mange steder du får leid lastebil uten å oppgi dette, men snakk med firmaet. Det kan hende du kan betale inn et depositum i steden hvis du heller vil det.

Skrevet

Hva er det som gjør at du får dekket så mye fra NAV til flytting?

Skrevet

Det er mange som kan få tilskudd til flytting hvis det er nødvendig for å få seg jobb for eksempel.

Skrevet

10.42:

Jeg får dekket flytting av NAV fordi jeg er alenemor og skal i nødvendig utdannelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...