Gå til innhold

Ferdig med hysterosonografi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ingen behagelig opplevelse, men ikke saa ille som jeg hadde trodd. Men legen min fant ingenting mystefitisk i livmora, og begge egglederne er hvertfall aapne, for vaeska forsvant igjennom med en gang. Saa alt saa OK ut. Er utrolig glad og letta for det, men vi vet da fremdeles ikke hvorfor jeg har spotting hele tida. Det maa vaere hormonelt... I samme slengen i gaar saa hun at jeg er paa nippet til aa ha EL (skikkelig sent i syklusen! Hadde ikke regna med det), saa naa maa det jobbes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! Åh, nå ble jeg glad på dine vegne! Jeg har også el i disse dager, fikk positiv test i går, på dag 23. Vi krysser fingrene for positiv test i begynnelsen av august, ikke sant!!

Klem fra Frøkna :)

Skrevet

Jaha ja..... Er det SAANN aa forstaa........ ;)

Lykke til! ;)

Skrevet

Sånn å forstå? Hehe, ja... :) Prøver man så prøver man ;)

Skrevet

Naa er vi endelig her samtidig da! Saa goey!!! Naa blir det to-veis oppdateringer! Var en tid da vi saa gjerne ville hit inn og ikke kunne, noen av oss...*mimre-mimre*....

Synes dette var stas, ja! Lykke til, snuppa!!!

Skrevet

heisann

hva er egentlig hysterosonografi? er det kontrastveske gjennom egglederene<? ble du opperert med kikkhull?

Skrevet

Egentlig en ganske simpel undersoekelse. Det foeres en kanyle opp i livmora, og vaeske sproeytes inn for aa se livmorveggene godt, siden den vider seg litegrann ut. I mitt tilfelle saa vi vaeska forsvant ut egglederne ogsaa, saa da fikk i hvertfall se at tette er de ikke. Litt ubehagelig er det og ganske grisete etterpaa, men helt greit. Maatte ta antibiotika etterpaa. Det er en enklere utgave av hysterosalpingografi, som er med kontrast og Rx.

Skrevet

Krysser fingrene for at du har el snart snuppis! Jeg hadde el i går (tror jeg), men sambo var for trøtt... men jeg satser på at innsatsen i dagene før kan gi resultater likevel :)

*stor klem*

Skrevet

Hun saa en folikkel paa 18mm samtidig, (like foer den sprekker da) saa hun ba meg "komme igang og jobbe"... Og det har vi gjort. Mannen min er saa soet, han kommer med masse puter og putter under baken min og ber meg ligge saann "minst en halv time!" Haaper det hjelper...

Skrevet

hihi, så søt han er! Og han som var så redd for alt dette! Sambo kom tidlig hjem fra jobb i går han, for å lage baby, hehe. Siden jeg hadde el på onsdag og da var han så trøtt at det ikke var snakk om... så jeg sa på spøk at han måtte komme hjem fra jobb og lage baby før det var for seint, og så kom han hjem, haha.

Skrevet

Hahaha! Saa herlig han er da! Det er saa fantastisk aa se saann oppfoersel paa dem, etter aa ha stritta saa alvorlig imot i saa mange aar! Rene lykkerusen bare det, synes jeg!

Skrevet

Ja, det er fortsatt litt uvant, at jeg kan si sånne ting til ham uten at han friker ut. Det er jo han som har "mast" på at vi skal ha flere barn helt siden vesla ble født. Allerede på fødestua sa han: "men se her kommer storesøster". Så søt, og veldig uvant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...