Musemor med tre søte små Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Vet ikke om dere husker det, men jeg klagde her inne for en ukes tid siden siden jeg blødde og legevakten ikke ville ta i mot meg, men mente jeg måtte vente til jeg kom hjem fra ferie. Vel jeg blødde igjen i går. Snakket akkurat med legen og har time kl 10. Men for å være helt ærlig, har en sterk følelse av at dette har gått galt igjen. Får bare håpe jeg tar feil............
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Uff så leit at ikke den blødningen har holdt seg borte......ønsker deg masse masse lykke til:) Klem fra meg
Musemor med tre søte små Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Oppdatering: Er tilbake fra legen. Hun prøvde alt hun kunne for å få meg på UL, men sykehuset syns jeg hverken hadde vondt nok, eller blødde nok. Det at jeg har hatt 2 MA'er tidligere uten blødninger, nei det hjalp ikke. Fikk tatt HCG prøv, og skal ta ny på fredag, så det er da noe. Fikk også en rekvisisjon til UL, så jeg skal prøve å finne noen private som kan ta meg i mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå