Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk se en skjønn liten baby inni magen:-D Fikk beskjed om at den var perfekt. Ble kjempeglad da alt var slik det skulle med babyen, da jeg har vært litt bekymra etter at jeg far hatt noen små blødninger. Terminen min beholt jeg. Helt utrolig! Det er noe jeg aldri har opplevd før, verken selv eller andre i min omgangskrets. Så her blir terminen 28 desember stående både som menstermin og UL termin:-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142111731-var-p%C3%A5-ultralyd-i-g%C3%A5r-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på ultralyd den 19 juli, og det var også helt fantastisk. Alt stod bra til, og jeg ble forelska med det samme. Terminen min var også den samme. 25 desember. Litt av en tid! Men var en utrolig opplevelse ja :)

Fikk du vite kjønn?

Nei, kjønet forblir en hemlighet til h*n kommer ut;-) Vil ikke vite det, men det er godt mulg at gynekologen kunne se det i går. Hun såg jo fint urinblæra til babyen og jeg tror den låg ganske fint til. Den var så rolig, bare små bevegelser med armene og beina av og til. Ingen av mine to gutter var så rolige under UL. Var uansett deilig å se den lille og få vite at alt er bra. Fikk høre hjertelyden hos jordmor i går også.

Å, det er så herlig og få vite at den lille har det bra, og at den vokser og er frisk.

Var på UL 15.juli. Turte nesten ikke se bort på skjermen, var sååå nervøs for at noe var feil eller galt. Så ikke før JM sa at "ja her er det baby, og der banker hjertet" DA ble jeg så glad at jeg kjente tårene kom!

Vi skal ha en gutt, og terminen er 8.desember og ikke 16.desember som var menstermin :)

GLEDER MEG!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...