Gå til innhold

Dager igjen idag onsdag 21 juli!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin IDAG!, men virker ikke som det er noe å rope HURRA for... skjer ikke noe... Har hatt masse vondter i nettene som har vært, men i natt var det stille...

Stille FØR stormen???? Hmmmmm blir sprø...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert stille før stormen,ja! I motsetning til denne gangen, hadde jeg absolutt ingen forhåndsvarsler ved forrige fødsel, likevel tok det ikke mer enn 3 timer fra begynnelse til slutt!!

Lykke til M@msen:)

6 dager igjen her!!!

Skrevet

8 lange dager igjen... kanskje mer.... arrrrhh det er uuthodelig.... å alle spør jo hver dag om det ikke skjer noe snart... leeeeeei

Skrevet

Termin i dag jeg også! Ikke at det ser ut til å påvirke prinsen i magen noe særlig... Håper noe skjer snart :)

Skrevet

-3 dager her.. Skal på sykehuset til kontroll i dag så er litt spent.

Skrevet

Skal til pers i morgen! Legges inn i kveld.

Grugleder meg!

Skrevet

Minus 3 dager og venter og venter.. Har konstante mensen vondetr og kynnere. Når skal det bli til rier?? Jeg vil ha smerte!! Hehe. men ikke for mye smerte da;)

Skrevet

20 dager til termin.

6 dager til ks.

JEG ER HØYGRAVID :D

Skrevet

29 dager igjen til termin:)

Skrevet

er ikke du faktisk FØDEKLAR trudekua? hehehehe.

Skrevet

Hadde jo egentlig termin idag, men var så heldig å føde akkurat ei uke før med en fantastisk fødsel.

Ønsker dere alle lykke til disse kommende dagene, og sender masse fødestøv, har skikkelig vondt av dere som går på overtid.

Stooor klem

Skrevet

24

Skrevet

44 dager igjen og 34 uker på vei i dag:) Var rart å logge seg på og se at nå gjør det ingenting om babyen blir født!!!! litt skummelt også egentlig........

Om 2 uker skal jeg gjøre unna siste rest med innkjøp og div:)

Skrevet

33 dager igjen, går nedover, men en måned er jo en stund da...

Skrevet

9 dager... men gikk over med de to forrige så da antar jeg jeg gjør det nå også? samtidig som jeg har hørt noe om at tredjemann er en luring.... ??? hvilket jo kan bety hva-som-helst igrunn....

Skrevet

-1 dag. Er såååå utrolig utålmodig av meg :(

Skrevet

Har termin i dag jeg også, men det ser ikke ut som om lillemor har noe hastverk med å komme ut...

Skrevet

50 dager igjen!!! Det går da sakte men sikkert nedover. :-)

Skrevet

4 dager igjen og stadig på utkikk etter tegn...

Skrevet

15 dager igjen.. har bare lyst til å legge meg ned og sove de neste 15 dagene, er sååå utålmodig!!

Skrevet

-2 dager grrrrrrr

Skrevet

60 dager igjen til termin i dag :)

Skrevet

14 dager igjen, bassenget står klart i stua, jordmora var på besøk i går, så nå er det bare å sette igang lille snupp :) Hjemmefødsel :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...