Gå til innhold

håper noen kan hjelpe meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått skyggestreker i 5 dager jeg kunne ikke se strekene med en gang men nor testene har størknet kan jeg tydelig se et rosa skimt av en strek på alle fem jeg har tatt 6 tester en hver dag bortsett fra at jeg tok to den ene dagen tok jeg to den ene om morgenen og det andre på kvelden, den jeg tok på morgenen kan jeg skimte en rosa strek men den jeg tok på kvelden er helt negativ.... det jeg da lurer på er om at det virkelig kan være en spire som blomstrer eller om det er meg som tuller... vil så gjerne at det skal være en spire som klorer seg fast! i det siste har jeg hatt masse mensen smerter som om TR skal komme hvert minutt men hun kommer aldri har ikm om 3 dager. pluss jeg har litt ømme bryster å jeg har aldri ømme bryster ikke en gang før jeg ska ha mensen. Jeg har allerede lagt inn bilder av to av testene og nå har jeg tre stykk som er såpass synlige men de andre er litt svakere i gjenn. så jeg trenge litt hjelp og kanskje litt oppmuntring her:/ er så redd for å bli skuffet.. stoler ikke helt på disse skyggestrekene:S sorry for at det ble litt langt:/ hilsen mamma som vil bli tobarnsmor!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din.

Jeg fant ut i går at jeg er gravid :-D , og jeg sto litt i samme situasjon som deg faktisk.

Jeg har hatt en usikker syklus siden jeg sluttet med prevensjon, så jeg var ikke sikker på når jeg hadde EL og ikke sikker på når IKM var, men en eller annen gang i forrige uke.

Jeg testet torsdag kveld, fordi jeg ble 30 lørdag og vi skulle ha besøk om kvelden. Den var negativ.

Jeg har også hatt mensmurringer lenge, uten noe resultat, trøtt men ellers ingen "sypmtomer".

I løpet av helga kom mensen fortsatt ikke, så jeg tenkte at nei, nå tester jeg igjen! For jeg ble så irritert over ikke å vite det ene eller det andre!

Tirsdag kveld var det én strek strek på en billigstrip, og en svak, så hjalp lite.. Men tenkte jeg ville teste onsdag morgen med CB fargeindikator, som da selvfølgelig ikke virket!

Så i går kjøpte jeg DB digital, og den viste gravid etter noen strakser!

Så mitt råd til deg, er å vente til IKM kommer, og test igjen da. Da er hcg-nivået ditt blitt noe høyere, bare på noen få dager. Da kan du også bestemme når på døgnet du vil teste, er det før IKM må man ta morgenurin, det trenger man ikke ellers..

Lykke til! :-)

hilsen Nillebs

Skrevet

Enig med hun over her. Vent to-tre dager, så ta en CB digital. Da jeg var gravid sist fikk jeg først helt hvit test 14 dager over el, men da jeg så på den etter 3 timer hadde det kommet en svaaaak test. Hadde masse mensmurringer så var sikker på at mensen skulle komme. Men jeg tempa, og tempen gikk OPP, og det var et godt tegn. Så 2 dager etter tok jeg en CB digital på ettermiddagen, og da var jeg gravid :) Resultatet driver å ruller rundt på gulvet her og prater med seg sjøl :)

Skrevet

tusen takk for svar hos dere begge:) men jeg trenger vist ikke lure lenger, for den heksa TR kom i dag tidligt.. to dager for tidlig faktisk...så kansje det va noe men at spiren ikke satte seg godt nokk fast :(

dette var ikke gøy:( er 1pp for oss så dette er rart trudde ikke jeg skulle bli så skuffa:/

Skrevet

Er selv i 4 pp nå, og må bare si at man blir like skuffa samme hvilken pp man er i. Håper jo så inderlig å begynne nedtellingen mot termin.

Lykke til i 2.pp:-)

Skrevet

tusen takk for svar:) håper du får et knall posetiv snart:)

Skrevet

hei jeg også tatt gravid test i går. med super svak positiv.er kanskje litt tidlig.9 dager etter eggløsning. tror jeg skal ta en ny test til søndag!!!!den er veldig svak men det er 3 streker blir helt gal. testet med billig strimler.Kanskje jeg skal cb test på apoteket.har mensmurringer i maven og var kvalm i går ,holdt på å kaste opp..har gått på Pergotime er akkurat ferdig med kuren. håper på svar :-)

Skrevet

det høres jo Veldig lovende ut da m240 !!!:D håper du får sterkere posetiv på søndag:D jeg var ikke så heldig:( jeg fikk mensen to dager fortidligt:/ tror at det var en spire der men at den ikke klarte å holde seg fast:( er bare 1 pp men jeg har villet dette så lenge!!!

at nor mannen min ENDELIG sa at vi skulle prøve så ble jeg helt ør i hode:P

off er ikke greit dette baby greiene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...