Gå til innhold

Hva har vi egentlig "krav" på ?!

<3 mi corazoncito <3

Anbefalte innlegg

Oi, visste ikke at det var en egen side på forumet for dette.. Postet den på skravlesiden.. Men kanskje noen her har mer peiling og kan forklare meg ?? =)

Lurer fælt på en liten sak.. Jeg går på arbeidsavklaringspenger, og har ikke vært i arbeid på mange år. Samboeren har heller ikke jobb for øyeblikket... Egentlig en forferdelig situasjon og være i..

Men det jeg lurer på ér. Hva har man "krav" på av penger når situasjonen er som den er? Hadde jeg vært alene ville jeg jo fått nedkoms stønad eller hva det heter, men hvordan blir det når jeg er samboer, men han ikke er i arbeid ??

Jeg har kanskje ikke formulert meg på en veldig bra måte, men håper noen forstår hva jeg vil frem til? :)

Fortsetter under...

Dere har værtfall krav på noe som heter engangstønad, det søker dere om når dere har vært på ultralyd. Det beløpet er : 35 263 kr.

Her finner du noe info, håper du finner noe nyttig der. :)

http://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Engangsst%C3%B8nad+ved+f%C3%B8dsel+og+adopsjon

Beste er å kjøpe det du finner på finn.no

da kommer du billigst at av det :)

Lykketil videre

• 2 uker senere...

AAP gir opptjening til foreldrepenger. Når du har rett på foreldrepenger får du ikke engangsstønaden.

Om du velger 46 uker med 100% lønn får du det samme i foreldrepenger som du nå har i AAP:

Siden du ikke har jobbet noe har far ikke rett på fedrekvoten og du får også disse ukene.

Dette går så bra skal du se.

Enig med andre anonym om å arve og kjøpe utstyret billig. Mye lurere enn å kaste bort mye penger dere heller kan spare til senere. Ungen trenger mye mer når den blir eldere og begyner i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...