minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 ha sex igjen? .... må ærlig si at lysten har vært der i ca 1 uke nå... å lilleprinsen er bare 14 dager gammel... jeg sliter hver gang sambo bare er borti meg... men sliter litt med tanken på å ha sex nå når jeg fortsatt blør.. er ikke mye det er snakk om, er nesten ingenting lenger, men noen dager er det mer en vanlig... burde jeg vente helt til jeg slutter å blø, vente til etter 6 uker kontroll ?
lykkeligmor til to<3 Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Så lenge du ikke har vondt er det vel ingenting i veien for å ta opp igjen sexlivet:O) Men dere må bruke kondom til du er ferdig med renselsen pga infeksjonsfare.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 slutta å blø tidlig så vi hadde sex 3 uker etter. Hadde ks, men det var fortsatt vondt der nede. Er først nå, nå som mini er 3,5mnd at det har begynt å være godt igjen. Det er sikkert forskjell for jente til jente:) Men bare kjør på,bare vær forsiktig med hygienen og bruk kondom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå