Gå til innhold

En liten håpefull oppdatering :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet litt motet etter negativ graviditetstest i går ettersom jeg fikk to ganske klare positive tester dagen før. I dag fikk jeg en svak positiv test igjen, og kjente at hjertet mitt stoppet et lite øyeblikk... Skimtet to streker før avlesningsfristen og nå som testen er tørket er det to streker der ihvertfall, men teststreken er svak og langt i fra like sterk som kontroll Skjønner ingenting, håper så inderlig det er en liten spire som klamrer seg fast!? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det skal være så komplisert, hehe. Har du prøvd å ta en digital test? Jeg husker jeg tok en digital CB sist gang etter å ha holdt på med billige strimler. Den viste GRAVID i store bokstaver, så da var det jo ikke noen tvil..

Skrevet

Ja synes dette er merkelig jeg :P Skjønner ikke hvordan det går ann å først få positiv test så negativ og så svakere positiv igjen... Er litt redd det er noe gale jeg. Har lovet meg selv å prøve å vente noen dager med digital test, for testen i dag var UTROLIG svak, er redd det er for lite HCG eller ikke noe i det hele tatt. Uff, så jeg beskymrer meg, håper det går bra denne gangen og at TR holder seg langt unna! :)

Skrevet

Hi,hi jeg håper du bare har det slik jeg hadde det!- og at du sitter igjen med bare positive tester:-)

Jeg også hadde positiv, for så å få en med skyggestrek og en helt negativ neste dag..

Lite hcg? test litt hver dag du, de kommer nok til å være positive fremover!!

Skrevet

Å, tusen takk for oppmuntrende ord :)) Håper så inderlig du har rett trønderline :) ! Var forresten helt sikker på jeg skulle få TR i går kveld eller i morges, hadde intense murringer og vondt i korsryggen. Pleier alltid å få det timene før TR kommer. Spottet litt også. Men nå er dette helt borte igjen, bare litt annerledes gul muligens et hint av lyyyyys brun, men lite utflod (sorry ekle detaljer :P) Tvitvi!

Skrevet

uff, at det skal være så spennende da!!!!!!!!!!!!! Skjønner godt du er b åde frustrert og spent nå!

Dert kan vel egentlig gå begge veier dette da.... Enten så er du gravid og har litt lite hcg ennå eller så kan det være en kjemisk eller tidlig SA på gang.....

Da jeg hadde det likt som det med svakt positive for deretter negative og deretter svakt positive igjen så endte det i tidlig SA dessverre......

Håper selvsagt at dette ikke er tilfelle for deg og krysser alt jeg har for at du får et klart og tydelig svar snart som er POSITIVT:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...