Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

melder meg inn her igjen. he he. gruer meg litt. nettopp begynt prøving av nummer to. brukte tre år på han så håper det går litt fortere nå. er jo over tredve så har jo ikke akkurat god tid. merker allerede at spenningen er litt voldsom. mye tanker som kommer med en gang. man kjenner litt mer på allle vondter i kroppen. ser at det kommer til å bli noen spennende måneder fremover. lykke til alle damer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til til deg og! Vi har også akkurat starta prøvinga på nr 2. Forrige gang gikk det på første forsøk, så er veldig spent på hva som skjer denne gangen. Er fyllt 30 nå jeg og!

Skrevet

Hei hei

Lykke til med prøving på nr 2. Vi har og akkurat begynt på prøvinga på nr 2. Nå har jeg det ikke travelt da, siden jeg ikke vil bli gravid før lenger utpå høsten. Har et ønske om termin i juli / august / september ;o)

Jeg er og over 30 så skjønner litt hvordan du har det. Forrige gang ble jeg gravid i 3 pp..... Vi stresser ikke nå, og gjorde det heller ikke da. Men det er klart, litt ekstra kjenner en jo etter. ikke for det, merker mye bare ved å slutte med pillen jeg. Kroppen endrer seg - hmmm, ikke sikkert en pilla er så sunn i grunn ;o)

Lykke til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...