CathM Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Nå er jeg i uke 37 + 2, og har kynnere hver gang jeg reiser meg opp av sofaen, står i mer enn fem minutter eller snur meg i senga. Jeg har kraftig bekkenløsning, kan det ha noe med det å gjøre?? Eller er det fødselen som holder på å settes i gang?? Skal sies at jeg også har kraftig trykk med i underlivet. Jeg skal mest sannsynlig settes i gang neste uke alikevel, men det kjennes ikke ut som ungen holder seg inne til den tid! Noen som har erfaring her?
Melkerullen Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Eneste jeg kan si er at jeg var pg "plaget" med masse kynnere en periode. Det viste seg å nok komme av urinveisinfeksjon...det ble ihvertfall til dels bedre etter penicilinkur. Men vet jo ikke om det er noe du har...Eller det er modning på gang hos deg:)
Lillegull-juli2010 Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har ikke vært igjennom dette før, så jeg vet egentlig ikke hva som er hva. Jeg er nå i uke 40 og har kjent noen ting de siste dagene. Jeg har vært i veldig god form gjennom svangerskapet. For 9 dager siden begynte plutselig nedpresset. Vondt å reise seg, vondt å gå...kjennes til tider ut som om jeg har et hode i mellom beina (og det har jeg jo på en måte). Kynnerne kommer når jeg anstrenger meg...går tur, reiser meg brått osv. Så har jeg hatt dager hvor jeg ikke har kjent så mye, og så kommer det plutselig en dag med masse nedpress og kynnere igjen. Tror bare det er modning...hodet som fester seg skikkelig osv. Men, jeg er klar for at det skal utvikle seg til fødsel. Gjerne i natt! Må nok vente enda noen dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå