Rosa J10 Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Jeg ammer stort sett annenhver time. På kvelden kan det bli enda oftere. For min del er det ikke noe problem - vi koser oss under amming begge to.Jeg lurer bare veldig på hva dere andre gjør ) (Har jo noen besteforeldre som mener at jeg ammer ALTFOR ofte...)
X10ne Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Nå er det en stund siden jenta mi var 3 mnd, men jeg husker at jeg ammet 10 ganger i døgnet på den tiden. Det holdt jeg på med til hun var rundt 5 mnd. Siden da har det blitt mye færre (fordi hun ikke vil ha like ofte). (Tullete besteforeldre...)
Andrea3 Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Hei! Jeg har en gutt på 3 mnd. Jeg ammer 5-7 ganger i døgnet. Han sover hele natta, så ammingen er mellom 7 om morgenen og 21 om kvelden. Det der er veldig individuelt, og det finnes ingen fasit. Besteforeldre har ingenting med det dersom de ikke blir spurt til råds ;o)
mamma og my Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Vi har litt varierende tid mellom ammingene. Om morgenen og formiddagen når han har sine lengste soveperioder, får han mat ca hver tredje eller fjerde time. Utover ettermiddagen blir det litt oftere, kanskje annenhver time før han legger seg. Jeg ser ikke så mye på klokka når det gjelder amming, han styrer det ut fra sitt eget behov. Jeg merker imidlertid at når han har litt tid mellom ammingene, og blir skikkelig sulten til neste måltid, har han det bedre og virker mer fornøyd. Men han har også hatt noen skikkelige økeperioder også, der det har gått i ett med amminga.
Gjest Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Ammer annenhver time på dagen. Hun sover stort sett hele natten (12-9).
Helann og lillebror Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Ammer hver 2.-3.time døgnet rundt, kan en sjelden gang gå 4 timer. Gleder meg til han sover litt lenger om nettene! Han er knapt 3 mndr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå