annie-77 Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Tulla her er bare 2,5 år men for en vilje til og klare alt selv og utholdenhet for og få viljen sin! Det er krevende for hun er så stri når hun setter seg noe fore. Noen andre som har slike småtroll? Leggingen på kvelden er ille nå om dagene, vil hun ikke sove så er det lite som nytter. I dag måtte jeg snakke virkelig hardt til henne, og sitte på sengen hos henne i 30 minutter. Alternativet er at hun hadde stått opp og kommet ut av rommet sitt 15 ganger før hun kapitulerte. Hører gjerne i fra andre som har slike "stabeiser" ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Jepp, her er en stabeis. Alt skal gjøres selv, alt som ikke går glatt er "dumming", så blir det hyling og skriking om noe er vanskelig. Legginga er det så som så med. Noen ganger går det fint, andre ganger ikke. Men jeg har gjort det til en vane å bære henne inn 15-20-30 ganger, og ikke sitte der med henne. Prøvde det noen ganger, og da ble hun sint når jeg ikke ville sitte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå