sola26 Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Er det sånn at når mann har brukt minipiller,så tar det ikke så lang tid før syklusen er normal igjen?Har slutta på på pillene for to mnd siden.Har hatt masse sex nå.EL regner jeg med at jeg har hatt.Sånn 12-14 dager etter menns hadde jeg følelsen av at jeg hadde EL. Når jeg gikk på minipillene var det ofte lang tid mellom mens.Kunne gå to mnd mellom hver.Når jeg slutta på pillene gikk det mye kortere tid før jeg fikk mens igjen.Så er Syklus normal nå,så skal jeg ha mens denne uka.28 dager i morra.Håper å være gravid,men har ikke noe spes symptomer.Bare litt rar nede i ryggen i bland,og kremaktig hvitt slim der nede. Sorry om det ble langt,og vanskelig å lese:-
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Man må ikke det nei, mange symptomer er jo omtrent helt likt som PMS... Mine "symptomer" sist gang (så vidt jeg husker) er: - ekstra hormonell, klump i halsen av triste greier jeg leste, det skjer aldri ellers. - fryktelig kvalm etter en busstur på 40 min. Har en tendens til å bli bilsjuk, men dette var ille! -mensmurringer/stikkinger -litt ekstra trøtt og frøsen, men det kan ha vært noe helt annet.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Eneste tegnene jeg hadde tidlig i mine forrige svangerskap var - ble trett veldig mye tidligere på kvelden enn vanlig - positiv test:-D Ellers kunne jeg kjenne meg litt småuggen på morgen, men det var ikke før noen uker etter positiv test. Ble forresten båtsyk før jeg hadde testet positivt med første mann, noe jeg aldri pleier å bli. Var da på danmarksbåten Husker at jeg tenkte "så flaut om jeg ikke er gravid nå" på første kontroll hos legen :-p hehe hadde jo ikke alle disse andre tegna som jeg hadde hørt om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå