L_A Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 venter nå nr 3:) lurer på om du kan se kjønn på den lille i magen? evt når meller den sin ankomst til den store verden? noen plager i svangerskapet? jeg 11.03.85 han 18.03.81. tusen takk mvh Linn
zassy☆ Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Det var svært så vanskelig det var å se kjønn på deg da! Hmm..usikker på om jeg skal svare nå eller heller se igjen litt senere. Men akkurat her og nå heller jeg mer mot jente..får opp gutt også, får opp flere gutter enn jenter, spent på hva du har fra før da? Skal ta en titt litt senere også hvis jeg husker! Ble så usikkert nå. Da kan jeg også prøve å se på fødselstidspunkt, kanskje jeg ser deg bedre da!
L_A Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 du kan veldig gjerne se senere i svangerskapet:) har 2 gutter fra før av.2 og 6 år:)
zassy☆ Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Ok da tror jeg det blir jente, fikk nemlig opp 2 gutter og 1 jente. Ja bare minn meg på det så kan jeg ta en titt igjen senere en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå