:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 han sa vistnok en gang "if I ever made you second best I.m so sorry I was blind" hvilken sang var det?
Gjest Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 åååååååååå! Grusomt! Har det på tunga! Maybee I did't treat you... "You were always on my mind"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2010 kult... hihi... *spent*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2010 xen min sendte meg verdens søteste melding og han sa blant annet "as elvis said, if i ever made you second best i.m sorry i was blind" så jeg ble jo litt nyskjerrig på sangen da... hehe.. hvordan den var. men den var jo fryktelig søt...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2010 tihi... det værste/beste (eller hva som helst) er at jeg savner han.... og nå skal vi møtes når han kommer hjem fra jobb (jobber offshore nå) iiik... han kommer så til å såre meg igjen... men jeg tror det er verd det.
tante grusom master of law Skrevet 20. juli 2010 #9 Skrevet 20. juli 2010 Lykke til! Du er nok en klok dame, som greier deg uansett hva det blir til med eksen.
Snakkelittmeddeg Skrevet 20. juli 2010 #10 Skrevet 20. juli 2010 Lammet!! hihi kos ræven av deg Jeg skal på konsert med en av mine gamle flammer på fredag ) Vet at det ikke blir noe mer, og det blir skuffelser.. shit la gå
Gjest Edemuli Skrevet 20. juli 2010 #11 Skrevet 20. juli 2010 Synes den er enda finere når Willie Nelson synger http://www.youtube.com/watch?v=s-Xl17B-Z0A
Snakkelittmeddeg Skrevet 20. juli 2010 #12 Skrevet 20. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=WLGtc1pLWMw )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. juli 2010 hihi.. kos ræven av deg selv også :D:D konsert på fredag med en gammel flamme blir sikkert supert noen ganger må man tørre og bli skuffet for å oppnå store ting huff.. jeg tenker seriøst på han hele tiden. perfekte skotten min han er en flott mann, på alle måter!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #14 Skrevet 20. juli 2010 takk skal du ha tante grusom jeg har så sykt lyst til å sende han meldnger og sånt, men jeg skal prøve å lavær. tror det er lurt. vi har tross alt ikke sett hverandre siden han dumpet meg for nesten et halvt år siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå