snart5barn Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 He.he,he,he Vi har vert så heldige (bortskjemte) med å få ting til alle våre fire barn. (seff av svigers og mor og far) Pappa har alltid kommet trillende inn med den supre kombivogna osv. Men denne gangen skulle vi kjøpe selv ( kanskje på tide når du er 32 og 42 år) Det var så piiiinlig, vi brukte faktisken hel dag på og sette den opp.he,he,he
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 hehe, kjenner meg igjen! Vi hadde arva en combivogn, og den sto jo da så klart i stilling 2, altså trillevong for større barn! Jeg Banna og sverta og gudene vet hva når jeg skulle snu denna greia, ("bare snu toppen på den" var beskjeden jeg fikk av han jeg arvet den av) Brukte vel en 6 timer tror jeg..jaja..var skikkelig stolt når jeg fikk det til da, hehe
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Vi har bestilt en Brio Happy som vi fikk for over en uke siden...fikk ikke til å gjøre klar bagvogna....klarte ikke å få de avstiverne på plass og sambo var ikke hjemme...så når folk spør om den var fin svarer jeg bare svevende "jaadaa og den tar ikke så stor plass heller" (og så har jeg en hemmelig plan om at sambo skal få slite med den når jeg er på sykehuset i stedet hihi).
april*82 Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Jeg slet også ekstremt med avstiverne i bagen på Brio Happy. Måtte vente til sambo kom hjem, hehe. Men ellers var den veldig grei da
Checkit Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Kjøp på en butikk som faktisk setter de sammen så den er klar, bare å trille ut av butikken:) Har hatt mer enn nok med å sette sammen stellekommode og seng vi:)
fiskelisken Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Jøss...visste ikke at det var vanlig at man satte opp vognen selv ? Ihvertfall ikke hvis man kjøpte gjennom butikk. Har selv jobbet i en barnebutikk og vi ville helst sette opp vognene selv med tanke på feil ved vogn ol.Hvis dere sliter så er det helt sikkert bare å levere den der dere har kjøpt den og be de pent om å sette den opp for dere Såpass service burde alle ha
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Joa, men denne kom i posten, fra Barnas Hus ;-) Nesten bare en butikk med barnevogner her i byen og de var helt ribbet for utvalg, så det ble nettshopping på oss...men det skal nok gå bra, sambo er sterk han ;-) Og det er jo bare en måte de kan stå på, avstiverne, har sjekket i bruksanvisninga, så det må jo bare gå. Revner stoffet får Brio bare gi meg en ny, for da har det pinadø vært feil på vogna! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå