Gå til innhold

Åhhh...9 uker igjen...utålmodig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så misunnelig på dere som er fødeklare! Er 31 uker og kan nesten ikke vente til det er min tur!

Kan ha noe å gjøre med at vi handlet en del lekkert babytøy i Danmark forrige uke...men også halsbrann, ryggvondt og kynnere, he he!

Etter 30 uker begynner nedtellingen for alvor, liksom.

Gleder meg sånn til å se den lille sprelle-jenta vår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du er fødeklar;)

Jeg har 5 uker igjen;) men det føles veldig lenge til.

Har hatt kynnere i hele dag og kraftige nedpress.

Er kvalm og har mista matlysten- Lille jenta mi kan godt komme 14 dager før.

Skrevet

Skjønner den følelsen ja! Har selv 12 uker igjen, men føler at tiden bare flyr fra meg nå.

Var å kjøpte vogn og bilstol igjen, var så koselig! Men blir jo bare enda mer utålmodig, for nå går jeg bare å venter på at det er på tide å pakke ut vognen:p

Skrevet

hehe flere sonm er lei her ser jeg. har ogo 9 uker igjen,synes tidne egentlig har gått fort men nå begynner det å gå sakte, veldig S-A-K-T-E...

Har jo en liten 1.5 åring her som løper rundt så har nok å drive dagene på=)

har kjøpt søskenvogn nå og holder på å vaske klær...

Men gleder meg nå til lille snuppa mi kommer..... har en gutt fra før av så gøy med jente denne gangen!!!

gøy å gå å kjøpe ting ting babyen sin=) hva gjør dere for at tiden skal gå fortere??? kjenner jeg begynner å bli veldig lei:p

Skrevet

Fikk meg sommerjobb i sommer for å få dagene til å gå fortere, og det har egentlig funket fint:)

Så skal vi begynne å flytte nå så da regner jeg med at dagene flyr av gårde frem til jeg begynner på skolen i august, og da håper jeg at det er så mye nytt og spennende at terminatoen plutselig er ett par dager frem i tid:p

Er egentlig bare å holde seg litt i aktivitet å ikke sitte inne i sofaen å tenke på hvor sent tiden går:p

Jeg synes iallefall det har gått fort hittil:)

Skrevet

Har og 9 uker igjen på fredag...å det er nesten stygt å si det...men håper sommeren går fort..men skal på en liten ferie å så skal vi flytte så de siste ukene er eg redd kommer til å gå for fort...

Lykke til...plutselig er vi nådd målet...

Skrevet

Jeg har også 9 uker igjen! Full jobb og feriegjester her, så tida går fort :)

Ja, halsbrann og kynnere er det mye av. iiik......

Snart er vi straks fødeklare vi også!!

Skrevet

Jeg har også 9 uker igjen på fredag. Kjenner meg ganske utålmodig jeg også. Gleder meg sånn til å få holde minstejenten i armene mine, kjenne duften av henne og kose meg. <3 Den herlige storesøsteren på 9 er også utålmodig, og gleder seg noe sinsykt. <3

Men tiden vil nok sikkert går fort. Vi skal snart på en liten tur til Kristiansand og til Sverige. Så begynner skolen igjen, og det blir lekser og fritidsaktiviter igjen for fullt. Plutselig så har vi henne her hos oss. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...