*Måneskinnsjenta* Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Hei Jeg og min mann har begynt å snuse på donor-veien. Vi står i adopsjonskø, men er nysjerrige på donor da jeg har blitt mer og mer klar over at min mann har et sterkt ønske om å bli biologisk far. Vi er helt nye innen dette og lurer på: 1. Hvilke land godtar at søster donerer egg 2. Hva er aldersgrensen for donor? Min søster er 39, har tre sunne og friske barn, blir lett gravid, og har tydelig god kvalitet på eggene sine.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Hei Månskinnsjenta. Jeg vil tro at det er flere land som godtar dette, men her i familien er vi midt oppe i samme prosess hos Ava-klinikken i St. Petersburg. Jeg vil anbefale deg å gå inn på Ønskebarn.no og klikke deg inn på Forum. Der har jentene egne tråder, alt ettersom hvilke klinikker de benytter seg av. Ellers er det bare å ta kontakt med dr. Olga og spørre om det med donors alder og alt annet dere måtte lure på. Jeg vil tro at hun vil ha begge søstrene til en forsamtale, det ville hun iallefall i vårt tilfelle. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå