Gå til innhold

vasking av babydyne

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan vasker dere babydynen å på hvor mange grader? kan den puttes i tørketrommelen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå fikk jeg hjerneteppe, men lurer på om det var håndvaskprogram som sto på dundyna vår. Og jaa absolutt tørketrommel, hvis ikke blir den rar og stiv i konsistensen...

Men les på vaskelappen...

Skrevet

ok, takk for svar:)

det som er så rart, står ingen ting på lappen.. å dyna er jo ny..

Skrevet

besøk fra 2 trim men har akkurat vasket lillebror sin helårs dundyne..

60 grader og tørketrommel ja;) men tok den ut noen ganger løpet av tørkingen og ristet dunet rundt....alt lå liksom bare i en klomp en plass hvis ikke...

Skrevet

Skal dynene vaskes før bruk??? :-O

Skrevet

så mye som 60 grader altså?

ja må jo vaske dynene:)

Skrevet

sto dette på min vaskelapp ihvretfall;) samme med dunposen til vogn;)

en liten ting til er at dun lukter dritt en stund etter den er nyvasket så defor jeg vasket den så tidlig som nå;)

Skrevet

Shit.. Takk for tipset! Termin på Søndag, så bør vel gjerne begynne å tenke på å få de vasket da! :-P

Skrevet

Jeg har ikke vasket dynene og tror strengt talt ikke det er nødvendig. Men jeg har silke dyner da som bare skal renses..

Men vasket de ikke til storebror heller. Har da nyvasket sengetøy utenpå!

Skrevet

Jeg må bare få si at hvis det er en dundyne det er snakk om så må du absolutt bruke tørketrommel etter vask(på svak varme). Og for all del legg inni en tennisball eller noe slikt for å fluffe opp litt duna. Ellers ser den ut som en tynn og klumpete "glye" etterpå.

:-) Blir så bra atte.

Skrevet

Jeg har ikke vasket dynene til lillegull. For meg holder det i massevis å lufte dem mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...