Gå til innhold

ABC Design Cobra Combiduo- erfaringer??

Anbefalte innlegg

Har egentlig veldig lyst på Bugaboo Cameleon, men synes jo egentlig at den kanskje kan være litt for dyr... Så kom jeg over denne Cobra vognen.. Ser at den veier 11,3 kg, blir det for tungt?? Er ikke så greit for en førstegangs mamma dette... :o)

All hjelp tas imot med takk!

http://biteringen.no/produkter/barnevogner/abc-design/cobra-combiduo/

Fortsetter under...

Hei

Jeg har hatt min ABC cobra i to-tre uker. Har brukt den MYE. Bruker kun sportsdelen. Det er en lettvektsvogn, tar lite plass og jeg er kjempefornøyd med den :-) Lett å dra opp og ned trapper, vendbar sittedel, barnet sitter høyt oppe vend mot meg - fin kontakt mellom meg og barnet når vi går tur. Super til både by og skogsturer. Jenta mi stortrives i sportsdelen :-) Jeg synes bagdelen også er kjempefin. Jenta mi er 8 mnd og vil se ut når vi er ute å triller - derfor bruker vi sportsdelen mest. Jeg bruker bagdelen kun som sovevogn ute på verandaet og det fungerer kjempefint! Eneste jeg har å pirke på bagdelen er at den mangler feste i bunnen for seler. Selene på sportsdelen har 5. punktsseler.

Jeg brukte langt tid på å bestemme meg hva jeg skulle ha, tok sjansen på å bestille fra biteringen uten å ha prøvd den = er kjempefornøyd og angrer ikke et sekund :-)

Neste steg for oss er å se hvordan den fungerer i snø :-)

Lykke til med vognvalget ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...