Melkerullen Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Er det noen som har erfaring med dem? Jeg tenker først og fremst på dresser og regntøy, jakkene har ungene hatt og de er helt greie:)
mammaen til 2+1 Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 har ikke prøvd dem, men reflex sitt merke er ganske overkommelig i pris og har funket topp til nå.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har nettopp hamstret billig Bamse-regntøy på salg hos Lindex, for vet at det har kommet best ut i test nylig, H&M sitt vet jeg ikke..
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Vi har brukt både regntøy og vinterdress til jenta vår fra HM og har vært veldig fornøyd med dressen men ikke så veldig med regntøyet. Det har vært veldig tynt stoff og regnjakka har ikke hatt glidelås men bare knapper og da har det hendt at hun har blitt våt. Har hørt at Bamse regntøyet er bra. Selv har vi hatt Bamse gummijakka og den er veldig god.
noepågang FØDT Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Jobbe i bhg og vil på d varmaste anbefale Reflex sitt regntøy. koster 299,- og e utrolig slitesterkt! Den hele ulldressen til reflex e også heilt fabelaktig, og ikkje for dyr. husker ikkje prisen, men d e heilt overkommerlig pris på den!
Melkerullen Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2010 Flott, tusen takk for svar jenter!!! Da går jeg for Reflex regntøy:) Tror jeg kan satse på H&M vinterdresser da? HAr hatt Reima Tec og det er bra men veldig dyrt...
noepågang FØDT Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 kjøp til neste VÅR vinterdresser på halv pris. har kjøpt merkedresser hvert år på halv pris. Sist ble det Helly Hansen til 500 kr som hadde kostet 1000... Vældig fornøyd! Foresten... Coop kjeldressene kom best ut i test sist og de er noen av de billigste =) (fåes kjøpt på Coop Obs) holdt mange barn i bhg gode og varme og ikkje minst tørre Heldigvis trenger d ikkje koste skjorta å holde ongan varm om vintern
Melkerullen Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2010 Å, så flott!!! Tusen takk for kjempegodt tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå