Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har termin i januar og har et spørsmål.... Må babyen alltid ha ullbody på seg, eller går det greit med langermet body i bomull?? Kan jo selvfølgelig bruke ull når jeg skal ut å trille, men tenkte mest på når vi er hjemme- og/eller bare skal i bilen for å dra bort på besøk. Ikke alltid de ullbodyenne passer til de andre klærne man skal ha på ungen. Kanskje et dumt spørsmål, men må bare spørre. Vil ikke at babyen min skal fryse heller. Men så lenge vi er inne der det er varmt, burde det gå greit
fruPuse Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 *dytter*, vil gjerne også ha noen tips i forhold til dette
Gjest Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Jeg lurte på akkurat det samme, se hva jeg fikk til svar fra mødrene inne på småtroll 0-1 år: http://www.dinbaby.com/forum/thread/142090357
Gjest Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Det lurer jeg også på Skal ha i januar, og sist vinter var det -26 grader her! Det kan bli kaldt for en liten bebis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå