Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå er ikke selvfølelsen på topp....32 dager til termin,pløsete i ansiktet(og resten av kroppen også forsåvidt...), føler meg bare diger...lagt på meg 20 kg,og har vel noen fler i vente da det faktisk er en mnd igjen.... sist gang følte jeg meg helt fantastisk hele veien,selv om jeg la på meg 20 kg ! bare kosa meg og var frisk og rask. men denne gangen er ikke alt like "rosenrødt". nesten så jeg gleder meg til slanking,snusing og laange trille turer i all slags vær...eller...jeg gjør jo det da, bare ikke til slankingen da:-) og jeg vet at alt forsvant sist, uten spesiell insats,tok bare litt tid. jeg har en aktiv jobb,vasker,så litt skjer jo av seg selv når hverdagen kommer igjen. tenkte bare jeg måtte syte litt her inne, så ikke venninnene/kjæresten min blir altfor lei av å høre på det. dessuten kan jeg jo for det selv da....det er jo faktisk ingen som trenger 3 iser på rappen for å overleve lissom;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jovisst trenger vi 3 iser på rappen innimellom-det er en naturlov *(men det er bare vi gravide som vet om den:))

Svangerskapene er så forskjellige, jeg har lagt på meg godt hver gang, men hver gang har opplevelsen av å være gravid hvert forskjellig!! Halvparten har gått av av seg selv og resten må jeg jobbe for, denne gang som er min siste graviditet, må jeg nok jobbe noe ekstra - men av skal det.

Uansett, noen dager føler jeg meg helt klar for å bli kastet i søpla - det er dager da jeg har masse vann i kroppen, spesielt!!! Men nå har jeg lært å le av meg selv når jeg ser meg i speilet disse dagene!! Heldigvis for vann, tenker jeg da - det må jeg i det minste ikke slanke av meg etterpå,hehe!!!

Nyt isen din - jeg er snart klar for min nr 3, nemlig!!!

Skrevet

Herlig å høre at andre har det på samme måte....selv om jeg egentlig visste på forhånd at jeg ikke er alene;-) Av og til er bare behovet der for å syte. Har nå sminket meg,ok klær og klar for venninne kveld, så skal se det humøret stiger utover kvelden....rart hvor mye litt sminke og en hårvask kan gjøre! Og ikke minst en pause fra den o´så herlige kosebuksa:-) Ha en fin kveld!

Skrevet

Herlig!! Håper du har en flott venninnekveld!!! og dette er jo rette plasse for å syte - alltid en eller flere som vet hvordan en har det:)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...