Gå til innhold

hmmm hva er diagnosen tro... noen som har lyst til å prøve å hjelpe meg? (litt pinlig)

Anbefalte innlegg

har vondt i bena som er rundt underlivet - lysken og skambenet. En nesten "brennende" smerte. Det kjennes ut som om det presses nedover i bena oppi der (litt vanskelig å forklare).

Er også veldig øm og sår i selve underlivet. Ser ut som om jeg er litt rød og hoven i kjønnsleppene og har mye utflod, men ser ikke ut som om det er slik osteaktig som det skal være når man har sopp. Er gulhvitt og noe tyntflytende og noe litt tykkere. (sorry, jeg vet det er ekkelt)

Er forresten i uke 27.

noen som har noen forslag på hva dette kan være?

Fortsetter under...

jeg har også mye utflod, men legen sa d var helt normalt under sv.skapet. Er også hoven i underlivet, og det sa jordmoren var åreknuter.. føler att det liksom sprenger der nede... men d er visst sann som går over etter fødselen:)

hørest ut som du har fått bekkenløsning ja.. viss du trykker på skambenet og det gjør vondt, er d nok bekkenløsning...

lykke til videre:)

ps! du bør jo uansett kontakte lege med disse symptomene...:)

Uke 27 jeg også, ikke akkurat noe lege men tror jeg har litt peiling :-)

Bekkenløsning er absolutt noe som forklarer smertene dine i underlivet/lysken og skambeinet, og det kan muligens være urinveisinnfeksjon som er ganske vanlig når du går gravid.

Det at du er rød og hoven er noe jeg plages med, noe helt for j..... vondt

og ubehagelig (ikke minst pinlig) men som kanskje er åreknuter.

Gulhvitt og tyntflytende utflod er helt vanlig når du går gravid, tror ikke du slipper unna den. Men det kan fremdeles være sopp, og det kan være tegn på urinveisinnfeksjon.

Du burde uansett bare ta med deg en urinprøve til legen, så finner han/hun ut alt for deg, skulle det være urinveisinnfeksjon er det ganske kjipt om det utvikler seg til nyrebekkenbetennelse.

Lykke til.. :-)

Takk for svar alle sammen;) Er nok bekkenløsning da, enda værre i dag faktisk så jeg får bare ta det med ro. Ellers får jeg ta med en urinprøve til legen. Godt å ha noen å stille pinlige spm til hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...