Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Har vært innlagt til observasjon pga høyt blodtrykk, er bedre nå og hjemme igjen! Legen strippa meg i går, hadde da mellom 1-2 cm åpning...Fikk rier i natt og de gav seg dessverre etter ca 1-1,5 time.. Kan jeg håpe at det starter snart uansett da? Noen triks jeg kan gjøre for å få fortgang? Har 2 uker igjen til termin, så har ingen hast egentlig, men pga blodtrykket får jeg uansett ikke gå overtid, så da tenker jeg at det liksågodt kan starte av seg selv hjemme, enn å settes igang. Tenker det blir litt sex, og kanskje husvask....selv om jeg skal være forsiktig pga blodtrykket også da!hmmm... Skal på kontroll fredag og håper på mer stripping da......selv om det var voooondt!
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 i dag tok jeg først igangsettelsesakupunktur (hos privat akupunktør), og senere på dagen ble jeg strippet. Har hatt smårier i hele kveld etterpå, men de tar seg desverre ikke opp enda. På torsdag skal jeg bli strippet på nytt og få akupunktur på sykehuset. Har stor tro på akupunktur, så test ut det om ingenting skjer =) Forrige svangerskap ble jeg strippet i uke 38, og da gikk fødselen i gang i begynnelsen av uke 39.
Dros Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Hei! Skal inn på sykehuset selv i morgen pga høyt BT og mulig svangerskapsforgiftning. 2 uker igjen til termin her også. Spurte du om å bli strippa, eller var det legens forslag? Håper på samme skjebne so deg...
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2010 Akupunktur har jeg allerede starta med og bringebærblad kapsler:)) Pga innleggelse og streng sofa-ligging har jeg ikke blitt stukket på ei uke nå... men skal ta det opp igjen:) Ang stripping, så skulle jeg sjekkes nedentil før innleggelse på føde-obsen, og da sa legen; Hmm...jeg får lett inn 1 finger, nesten to....da stripper jeg litt samtidig jeg da.....hehe! Jeg skvatt skikkelig og alt skjedde på en gang egentlig! Vondt ja, men skjedde fort! Litt skiffa over at ingen sjekka meg vaginalt før jeg dro hjem, siden jeg hadde en del rier i natt og hatt mye nedpress siden. Så kommer til å be om mer stripping på fredag, definitivt!! Lykke til ang forgiftn. Jeg ble gudskjelov klarert etter 1 døgn...Men fikk streng beskjed om å ringe føden så fort hodepine, smerter i mellomgulvet el synsforstyrrelser kom!
Bolla med 2 små <3 Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Hva er det legen/jormor gjør når h*n stripper deg? Hører det er skikkelig vondt...
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2010 Vet ikke heeelt nøyaktig hva dem gjør, men det virka som hun tøyde livmorhalsåpningen m fingra når hun kjente på åpningen:) Vondt ja, men varte kun i 3 sek eller noe. Vel verdt det hvis det hjelper:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå