to jenter og ett gull i magen Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 er det for tidlig å forvente positiv? jeg er så redd for at jeg ikke har el:(
Tøvsjura Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Hvor lang syklus har du? Jeg har 28-dagerssyklus og testet først i går kveld (begynte èn dag tidligere etter el-kalkulatoren på clearblues hjemmeside), testet negativ både i går og i dag. Tror jeg testet positivt i morgen eller overimorgen. Dersom du har 28-dagerssyklus skal du teste på dag 11 iht pakningsvedlegget til cb-digitale el-tester.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Alt for tidlig å bli stresset på dag 11.. Hvis du har gjennomsnittlig lang syklus kan det ennå gå et par dager før den slår ut :-) Lykke til!
Tøvsjura Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Enig, med Mamma til ♥gutt09♥ ;-) Og mente selvsagt ovenfor at jeg TROR jeg kommer til å teste positivt på el-tester i morgen eller overimorgen.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 ja, kanskje litt tidlig. Jeg har utslag i dag, på dag 23... Gjennomsnittlig er vel på dag 14, men syklusene varierer jo veldig fra jente til jente, og for noen også fra syklus til syklus. Hvor lange sykluser pleier du ha?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2010 alltid hat 28 dager. men nå sist kom mens for fullt ei uke for sent. spottet før det. men fikk beskjed om å gå ut fra syklusen jeg har hatt de siste måneder:) testet negativt mandag og tirsdag så prøver igjen etterpå tar den mellom fem og seks på ettermiddagen. er det for sent på dagen? da har jeg ikke vært på do på to timer og drukket en slurk eller to bare:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har ikke så stor erfaring med el-tester, men nivået av LH i kroppen er visst høyest på ettermiddagen, mellom 16 og 19. Jeg har testa mellom 16 og 21 siden dag 10, og helt blanke tester. I går testa jeg for morro skyld ca kl 14, og da var den positiv! Testa i dag kl 12, og den var positiv i dag og. Nå har vi hatt sex annenhver dag + hver dag de siste to dagene. Og jeg håper at sambo orker i kveld og
to jenter og ett gull i magen Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2010 jeg tok en nå for bare måtte på do hehe. fortsatt negativ. jeg har fem digitale igjen. håper det er positivt før de er brukt opp. men er ikke lett og ikke drikke eller være på do fre timer før da men-
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 24. juli 2010 #9 Skrevet 24. juli 2010 Jeg tar testen på morgenen, og er ikke så nøye på om det er 4 timer siden jeg var på do. Har fått positiv test hver syklus jeg har forsøkt. Har kun prøvd CB digital. Jeg har syklus på ca 28 dager og har fått positiv test på dag 10-11 hvis jeg teller fra dagen jeg begynner å blø skikkelig. Hvis jeg teller med spotting blir det dag 12-13.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå