Gå til innhold

Pergo funker altså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt så sterk EL før! Positiv test i flere dager og skikkelige EL-smerter.. Det må jo bare være positivt! :) :) :)

Her krysses alt, untatt bena da.. haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg krysser fingrene for deg!

Det MÅ bli din tur nå!

Babystøv sendes....

Skrevet

Tuuusen takk! Det mener jeg også ;)

Glaaa på dine vegne! :)

Klem!

Skrevet

Hei happy! Hvordan går det med deg? El over og et par ukers venting foran deg? Min syklus er litt på bærtur, trodde jeg hadde el på mandag, men i ettermiddag fikk jeg blodspor, så kanskje jeg har en forsinket veldig fruktbar el?! Hehe, kan jo håpe.

Så du skulle til Florida og gifte deg - gratulerer!!!! Jeg har prøvd den perfekte strandbryllup kjolen!! Helt enkel med steiner og perler på stroppene, lav i ryggen og satt helt perfekt:) eller, jeg så supertynn ut i den, så den var mer enn perfekt! Husker selvsagt ikke merket, da:(

stor klem

Skrevet

Hei skjønne Lykke C! Koselig å høre fra deg!

Her er det venting nå... Og bryllupsplanlegging! ;) Ååååå, si i fra hvis du husker merket på kjolen! Den hørtes heeelt perfekt ut! ..og supertynn høres heeelt greit ut ;)))

Blod? Hmmm... Hører flere som prater om festeblødning da, så maybe baby? ;) X'er fingre og tær! :))

Håper du har en herlig helg! Kjempeklem!

Skrevet

Hei du, har for lengst gitt opp det der med festeblødning:) en periode trodde jeg at jeg hadde det hver mnd... Men takk for at du er så positiv:)

Vet du, ble så nysgjerrig på den kjolen jeg nevnte, og tror du ikke at jeg fant den?! :)) Sjekk ut følgende link: http://www.jlmcouture.com/Jim-Hjelm/Bridal/Additional/Style-8501

ikke så veldig bra bilde av kjolen her, men kanskje det finnes på nett viss du googler Jim Hjelm og 8501? Ellers kan jeg evt sende deg bilde av meg selv med kjolen på;))

Ønsker deg også en fortreffelig helg!! Håper du får litt fint vær:) her blir det en lang dag alene med trassig 2 åring;)) skal i selskap, da, så håper det blir gøy!

Klem, klem

Skrevet

Awwwwww, thanks for sharing ;) Nyyydelig kjole, skal vurdere den altså! Hvor prøvde du den, og husker du ca pris?

Gitt opp den festeblødninga jeg å, men håper for din del vettu ;)

Trassig 2-åring er litt kos også.. ;) Man må jo le litt av dem innimellom :) Kos deg i selskap!! :)

Klem

Skrevet

Heh, det var det, da... Prøvde den i USA, men kanskje noen fører Jim Hjelm i nærheten av der du bor? Og ingen peiling på pris, dessverre:(

og ja, kanske jeg skulle begynne å ta trassen med et smil? Han satt på gulvet og spiste lunsjen sin idag fordi han ikke fikk te tv mens han spiste... Og brukte så over en time på å få han i seng til formiddagshvilen (og var oppe hos han 20 ganger og plukket dyne, bamser, tutt og kosefille opp fra gulvet). Hehe, det siste var jo også litt morsomt:D

har du barn fra før eller prøver dere på nr en?

Skrevet

hehehe.. Høres ut som en artig kar! Jeg merker jeg smiler godt av dem når aaaaaaaalt er galt ;) Men slitsomt er det jo...... For begge parter!

Vi prøver på nr.1! Lei av å prøve på nr 1....

Er ikke helt grønn på unger da, jobbet som pedagogisk leder i barnehage siden 2003. Møtt mange foreldre som fortviler over trassalderen ;)

Dere prøver på nr 2? Brukte dere lang tid på førstemann?

Skrevet

Høres ut som om du kommer til å bli en harmonisk mor:) og forstår godt at du er lei av å prøve på nr 1... Jeg kan ikke gi deg noen råd for ha du skal gjøre annerledes heller - da ville jeg gjort det selv! Jeg prøver ut alt om dagen; slutta med kaffe, tatt hårmineralanalyse og driver og putter i meg MYE vitaminer og mineraler for å få kroppen i balanse igjen, og har vært hos soneterapeut som også har sagt at det er ubalanse i hormonene. Etter dette vet jeg ikke hva jeg skal prøve, men håper vi lykkes snart:)

Vi prøver på nr 2, ja. Det som er rart er at førstemann kom litt overraskende! Men har nå innsett at det er mange som sliter med å få nr 2. Dere har vært til utredning begge to, sant? Og ingenting galt med verken deg eller din kommende mann? Det var det vi fikk beskjed om: ingenting galt og kom gravid tilbake til kontoret mitt om et par mnd! Nå har det gått et par mnd, men jeg drøyer det likevel noen mnd til før jeg går til han igjen. For da blir det nok ivf. Har bare en følelse av at det ikke er befruktinga som er problemet med oss, men at det skal feste seg. Kan ikke forklare hvorfor, eller grunnen til at jeg tror det er alle symptomene jeg har nesten hver mnd. Sånn som nå; veeeldig trett, supervonde bryster og småkvalm innimellom. Men så skjer det ikke mer. Oi, det ble mye om meg og mitt! Ha en fin søndags ettermiddag:)

Skrevet

Vi har vært til utredning ja, og de finner ingenting galt. Neste skritt er ivf, hvis ikke pergo gir noe utslag. Har time igjen om tre uker, lurer nesten på å avlyse den...... Føler meg ikke helt klar for prøverør, vil helst prøve til etter bryllupet på "egenhånd." Da har vi prøvd i over 2 år, så da er det bare å innse at vi må ha hjelp.....

Man kjenner jo kroppen sin, ja! Håper spira velger å klamre seg fast snart, på oss begge!

Prøvd det meste jeg også... Nå stoler jeg bare på pergo og masse sengkos :) ..også tenker jeg masse på bryllup, så det er kanskje litt positivt? Kan godt vente noen pp før jeg blir gravid også, så jeg ikke er heeelt elefant i brudekjolen! ;) Er vel nå det skjer da, hehe..

Kan ikke si annet enn at jeg ønsker deg det beste!

Blir litt borte fra BIM den nærmeste tiden, men kommer til å sende deg en god tanke i ny og ne :) Titter seff innom en gang i blant også.. ;)

Klem!!

Skrevet

Jepp, pergo funker som bare det! Har nå tester positivt, og det på min andre dobble pergo kur. Sist ble jeg gravid på første pergo kur, men mister, for så å bli gravid igjen med neste kur. Stå på damer! lykke til

Skrevet

Tusen takk! ..og gratulerer såå mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...