Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har jeg vært i full sving med å vaske leiligheten og for en times tid siden kjente jeg noen skikkelige tak nederst i magen, stikninger og kjennes som sterke kynnere. Det er veldig ubehagelig, men ikke ekstremt vondt, kan det da være rier?? Sitter her og lurer på om jeg skal be samboeren komme hjem fra jobb, eller om dette bare er noe som vil gi seg.

noen råd?? det mest ubehagelige er disse plutselige stikningene nederst i livmoren. Kynnere har jeg hatt en del av, men de har aldri vært vonde, så dette føles som starten på noe annet, men jeg aner jo ikke... hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :)

Hvordan går det nå? Forverret seg?

Det er vanskelig å si om det er rier eller begynnelse på noe, men ring for sikkerhets skyld føden, for da får du evnt. komme inn og sjekket litt.

Det kan være greit å være trygg på situasjonen, for da går det mye bedre med modningsriene, enn å være usikker og redd, gjør mye mer vondt enn nødvendig.

Lykke til :))

Skrevet

Legg deg på sofaen og slapp av, så ser du om det tar seg opp etterhvert...krysser fingrene for at det er noe på gang (om du er klar for det ;) De fleste sier vel at det ikke er noe stress før det begynner å merkes skikkelig. Så om du ikke har lang reisevei til sykehuset kan du jo bare prøve å blunde litt og samle krefter så lenge. Og ring føden for å rådføre deg...

Skrevet

dabbet litt av nå, og har heller ikke ringt føden. blir spennende å se om det skjer noe utover kvelden/natten, men kan jo hende det er ingenting, bare litt modning. Men all tegn til at ting skjer er jo et skritt nærmere :) Er klar jeg, null fødselsangs (men det dukker nok tidsnok opp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...