ønskerbaby_ Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 jeg lurer på om det er noen av dere som ser når jeg kommer til å bli gravid? hva kjønn det blir og hvor mange barn jeg kommer til å få? jeg er født 04.02.1986 samboer 16.07.1979
zassy☆ Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Hei, er du prøver enda? Får opp at både juli,august og september er veldig fruktbare måneder, men får ikke opp graviditet, akkurat som om at dere ikke prøver enda, eller? Hvis dere gjør det så er det ideelle tider akkurat nå i månedene fremover. Fikk opp et par jenter og en gutt. Så vil si tre tilsammen. Spør gjerne om kjønn igjen når du har blitt gravid, synes det er ofte litt lettere å se da Lykke til!
ønskerbaby_ Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2010 hei:-D takk for at du ville ta en titt på meg, jo vi har vært prøvere nå ca 1 år, så begynner å bli ganske utålmodig, har så veldig lyst på et lite barn:-D håper jeg får ønske mtt oppfyllt snart.
zassy☆ Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Ok ja da får vi håpe dere lykkes snart! Kanskje jeg kan ta en ny titt senere i dag eller en annen dag å se om det kommer opp noen graviditet da, kom liksom så uklart sist. Lykke til !
ønskerbaby_ Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2010 takk:) ja det håper virkelig jeg også:-D om du vil se på meg en gang til så hadde jeg blitt kjempe glad:-D
ønskerbaby_ Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2010 vil du se på meg en gang til zassy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå