lykkeliten1 Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Flere med IKM i uke 30? Jeg har IKM torsdag i uke 30. Det er sååå lenge å vente.... Men, som dere vet, den som venter på noe godt.......osv
Je-St-Ar Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har også IKM torsdag i uke 30 Har ikke helt tro på det denne mnd heller, men får vente å se
lykkeliten1 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Det er som du sier. Vi får se... Hadde vært gøy om det var flere! Så kan vi følge hverandre videre til denne spennde uka.
lille.pudding Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har ikm på mandag håper det klaffer for oss alle
Strandloppa og lillebror Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 jeg har ikm torsdag jeg også. Jeg er så spent, men tør ikke håpe på noe. Noen som merker noen symptomer av noe slag?
Je-St-Ar Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har ømme brystvorter, men det har jeg hatt hver gang etter eggløsning, så tar ikke det som et symptom på graviditet i allefall.
Tenker på nr 4 Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Hei hei Jeg har IKM onsdag uke 30, og jeg er så spent... Har en merkelig følelse i kroppen, og oppfører meg jo nærmest som at det er noe der inne. Men det får jeg jo ikke vite før til uka. Det er lissom så rart.. Dette er vår første PP, for jeg tok ut spiralen 30 juni, så det kan jo bare være ønsket om at det er noe der inne som gjør at jeg får denne følelsen... Men jeg krysser fingrene Lykke til alle dere andre også Klem
lykkeliten1 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2010 Det er visst flere av oss som er spente. Så gøy! Tror vi noen ganger tenker så mye på baby og graviditet at man blir litt sånn innbilt gravid jeg....? Har hatt endel murringer nederst i magen jeg.... Håper... Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 jeg har vi ikm på fredag neste uke, ca, tror jeg jeg tok ut spiralen men husker ikke når hehe:P tror det er ca 5-6 uker siden, fikk mensen etter 2 uker. og jeg merker ingenting, så har ikke tro på denne mnd! det passer "best" for oss å bli gravid i november, men det passer jo aldri, føler det tar laang tid denne gangen, tok bare 3mnd sist.
Strandloppa og lillebror Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Jeg føler liksom at det er noe der. Kan ikke helt beskrive følelsen, men det er som en klump nedi der. Også er jeg litt oppblåst. Men det er rart med det, når man går hver dag og kjenner etter symptomer, så hadde det nesten vært rart hvis man ikke følte noe, hehe. Også er det første pillefrie måneden, så da kan man jo føle seg annerledes av den grunn også. Men, jeg holder meg positiv, håper håper, så får vi se om en uke! Og den uka kommer til å gå så sakte...
Tenker på nr 4 Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Ja man kan nok bli litt innbilt gravid ja, spesielt på første mnd iaf Jeg kjenner også en klump, nede på venstere side mest. Vært litt små kvalm, trøtt og veldig oppblåst. Føler nesten at brystene er blitt større også!! Merkelig, men men.... Legger meg ikke lenger på magen, lar være å løfte for tungt o.l.. hihi Føler jeg oppfører meg som en raring, og det synes mannen også. Jeg hadde mens da jeg tok ut spiralen, så el kom jo ikke så lenge etterpå, så jeg er relativt spent på om det kommer mens eller 2 streker på testen til neste uke !! xxx Lykke til alle dere andre også Vi går en spennende uke i møte
Night 78 - keiser og prins Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Jeg trodde jeg hadde IKM i uke 30, men nå kan det se ut til at mensen kommer ca en uke tidlig... har prøvd lenge nå, men er likevel så sikker hver måned på at denne gangen gikk det... masse rare symptomer... Sånn sett er jo det greit at den kommer for tidlig for da blir ventetiden og skuffelsen mindre... forrige syklus var på 21 dager og denne blir ca 25 dager... vanligvis 32 +.
me5 Skrevet 23. juli 2010 #13 Skrevet 23. juli 2010 Heisann..... me i klubben på IKM torsdag i uke 30..... vi er sannelig mangen som skal være spnte den dagen... hi... hi..... jeg har jo 2 nydelige gutter fra før..... minsten snart 2 år og eldstemann 5 første mann ble jeg gravid uten å blunke mens med nr. 2 gikk det 7 mnd.... så jeg er veldig spent:-) jeg har hatt to mens etter at jeg tok ut spiralen og denne mnd kjente jeg EL tok testen og den var positiv...;-) så får vi se hva det bringer Lykke til jenter!!!!!! vi hare en spennende tid forran med både irritasjoner og forhåpelig mye gllede!!!
Mai2011baby <3 Skrevet 23. juli 2010 #14 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har også IKM i uke 30 Tirsdag tror jeg da, fordet om min mens har vært litt uregelmessig. Men tror jeg venter til to dager etter med å teste! (hvis jeg klarer!). Er såå spent! Fint at det er flere som har det likens som meg hvertfall. At dagene går såå sakte osv.. Krysser fingrene for alle hær Lykke til!
Je-St-Ar Skrevet 23. juli 2010 #15 Skrevet 23. juli 2010 Ja, det blir noen spente dager Men, jeg er redd jeg blir skuffet denne mnd også. Føler det liksom på meg. Alikevel MÅ jeg kjenne etter symptomer. Og blir like skuffet hver gang :-S
me5 Skrevet 23. juli 2010 #16 Skrevet 23. juli 2010 ja det er ikke lett å vente med å teste.... så det blir ok kastet bort en del penger på tester.....!!!! jeg tenker kanskje at jeg skulle ta cb test på mandag.... eller tirsdag..... tror ikke jeg klarer å vente!!!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 25. juli 2010 #17 Skrevet 25. juli 2010 Hei! Jeg har også ikm i uke 30, fredagen eller lørdagen, tror jeg. Denne måneden har vi jobbet iherdig i dagene rundt EL, så det er i alle fall ikke vår feil hvis det ikke klaffer nå. Begynner å bli frustrert, for har snart prøvd i et år. De to forrige satt på 1. og 3. pp... Har også hatt et svangerskap utenfor livmoren i mellom disse to, og har derfor en eggleder mindre, men det var ingen hindring forrige gang... (hun er nå 2,5 år). Det jeg er redd for nå, er at den gjenværende egglederen er tett. Det hadde vært skikkelig kjedelig, for når vi har to barn fra før, kvalifiserer vi ikke for IVF, og privat blir alt for dyrt... De neste dagene blir spennende! Lykke til alle sammen! PS: Svei av en billigtest i morges, på dag 9 DPO, og den var selvfølgelig negativ... :-)
Strandloppa og lillebror Skrevet 25. juli 2010 #18 Skrevet 25. juli 2010 Aiai, nå trer vi snart inn i den spennende uka, dere! Lykke til alle sammen:) Måtte vi alle bære på en liten spire!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 25. juli 2010 #19 Skrevet 25. juli 2010 Ja, det blir spennende dager! Tenk så fantastisk hvis vi hadde blitt gravide alle sammen!!
Strandloppa og lillebror Skrevet 25. juli 2010 #20 Skrevet 25. juli 2010 å ja, det hadde vært noe Frøya:) Har lyst til å ta en test til tirsdag, 2 dager før ikm, men det er egentlig tullete. Like greit å vente. Men, jeg er jo så spent og jeg klarer ikke å tenke på så mye annet.. Får se hva jeg gjør. Nå har jeg ingen test i hus heller, så må i så fall kjøpe en i morgen..
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 26. juli 2010 #21 Skrevet 26. juli 2010 Her har dere ei som ikke klarte å vente med å teste... Kjempetull, og har litt mer forståelse for hvordan narkomane har det... 4 eller 5 dager til IKM, og testen var selvfølgelig negativ. Ser en spøkelsesstrek, men den har ikke farge, så regner bare med at det betyr: "Her skulle det vært en strek", likssom. Men det bittelille håpet er sådd, så jeg klarer nok ikke la være i morgen heller... Blir så skuffa og oppgitt, og klarer ikke å være positiv lengre etter 10 pp. Men spennende er det uansett :-) Ha en fin dag!
M-81 gravid med førstemann:-D Skrevet 26. juli 2010 #22 Skrevet 26. juli 2010 Heisann lykkeliten1 Jeg har ikm onsdag i uke 30:) og er knall spent. Første prøvemåneden vår på førstemann etter å ha ventet i et år på at min mann skal bli klar..... men kjenner egentlig ingen symptomer dessverre:( Hadde veldig vondt på venstre side i livmoren 5-6 dager etter EL, akkurat som EL smerter, bare mye vondere. Aldri kjent slike smerter før, var faktisk sånn at det var vondt når jeg tråkket på venstre foten, så jeg haltet i 2 døgn...rart-noen opplevd noe slik? Tok en test 4 dager før ikm, den var negativ:( men det viser jo bare graviditet på 54% så lenge før. det stod det i alle fall på testen... lykke til alle sammen
Je-St-Ar Skrevet 28. juli 2010 #23 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har nok slått fra meg noe graviditet denne mnd. Har hatt rosa utflod et par dager nå, noe som er et sikkert tegn på at tanta er på vei, i tillegg til en veldig negativ test. Går derfor inn i 4 pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå