Gå til innhold

Det murrer og murrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

i ryggen min, i natt hadde jeg kynnere og murringer, men sovnet heldigvis mellom hver...men litt rart å gå og kjenne på disse og vente på at ting skal komme igang. Nå er det 1 uke igjen til termin, så ting kan jo skje når som helst nå-likevel kunne jeg tenkt meg å gått til termin, men ikke om det skal fortsette med så masse murringer etc....Men det kan jo gi seg og, dette...å, det er spennende og så er det så frustrerende å ikke vite noe om når det kommer skikkelig igang,hehe!

Til nå har jeg gruet meg til fødselen, nå begynner fokuset å gå over til å glede meg til å treffe nøstet mitt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiii så spennende. Murret hos meg i 2 dager, stoppet opp i 6 timer for så å sette igang med et brak!! Masse, masse lykke til. Skal se det skjer hvert øyeblikk! Klem

Skrevet

Magen min har murret og murret i varierende styrke i tre uker den!! Både natt og dag, jeg våkner stadig vekk og lurer på om det er på tide å begynne å telle.. Slik mensenmurring, men det blir liksom aldri noe mer ut av det.. ennå i alle fall!

9 dager til termin, så jeg er klar som et egg! Gruer meg ikke noe til fødsel, det blir sikkert fryktelig vondt, men vondt er ikke farlig og dessuten går det over. Og ikke minst må det til for at jeg skal bli mamma!!

Lykke til:-)

Skrevet

Disse murringene....de kan få meg ganske sprø :) Har perioder med tildels kraftige mensemurringer hver dag nå, og kjenner det helt bak i ryggen. Vi holder nok på å modne nå jenter, men jordmor sa til meg i dag at dette kan pågå en stund før selve fødselen setter til. Krysser fingrene for dere! (og litt for meg selv da..)

Skrevet

Ja, vi får krysse fingrene - i det minste godt å vite at det er godt for noe disse murringene våre!

Katta - du er så heldig som har fått nurket ditt:) Kjekt at du er innom og følger med oss!!!

En annen ting, utrolig hvor skjeiv denne magen kan bli, hehe - fikk nettopp filmet en snutt av magen som stod i helspenn til høyre!!!Kjenner hun forlenger meg med noen millimetre hver dag, så skal se jeg kommer ut av svangerskapet med rene modellhøyden, knis*

Murringer er forsåvidt en ting, synes det er kjipere med de vondtene som følge rmed innimellom - men det er vel modning det og:)

Skrevet

Og murrer enda...utrolig, murrer mye mer nå enn når jeg har mensen til vanlig...men murrer kraftigere idag...eller så er det bare ønsketenking:) Synes det enten burde gå over helt og vente til termin eller sette igang og bli ferdig! Ikke lett å få gjort ting med disse murringsene:)

Merker humøret blir litt påvirket - akkurat som ved mensen,hehe - stakkars de rundt meg!!! Jaja, slik er det - gleder meg til å treffe jenta mi, får ha fokus på det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...