blid frøken :) Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har gjennom det meste av svangerskapet vært mye plaget med utflod. Er fullstendig avhengig av truseinnlegg som må skiftes hyppig. Mitt spørsmål er om dette er vanlig? Er det flere som opplever det på samme måten? Jeg er nå i 34.uke og føler at utfloden bare øker og øker i mengde.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 hei du har også hatt det slik hele svangerskapet.... det er ikke noe greit i det hele tatt, men man får jo ikke velge deg selv har tatt opp problemet med jordmor og det er visst veldig normalt... når jeg va ca likelangt på vei som du følte jeg også at det toppa seg litt men så blei det litt mindre etter det... håper du slipper å ha mer og mer.....
blid frøken :) Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Merker det er betryggende å høre at andre har hatt det likt. Jeg krysser fingrene og håper at toppen er nådd
mammaløve Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Signerer på dette! Har til tider hatt så mye utflod at jeg har blitt bekymret for at jeg lekker fostervann. Men det var nok ikke det heldigvis. Ingen soppinfeksjon eller liknende heller, så lege og jordmor sier det er helt normalt. Blir hyppige truseskift her i gården.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Samme problemet her. Er i uke 33 å har plagdes med masse utflod hele svangerskapet. Er helt avhengig av truseinlegg. Skal bli godt å få dette overstått så kanskje utflodmengden minsker slik at man føle seg ren en hel dag
happymor Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 jeg har hatt ekstremt mye hele veien, er nå i uke 38... har tatt soppkurer når det har vært kløe..det som hjalp meg var å slutte m truseinnlegg, og gjerne gå uten truse.. trange tette klær er svært utløsende for utflod/sopp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå