Gå til innhold

Kjenner bare spark på samme sted! Flere?!

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg kjenner babyen sparke(ganske sikker på at det er det nå), er det i samme område.

På ultralyd lå ungen akkurat sånn at det stemmer med sparkene, men den flytter vell på seg?? Synes det er så rart at det er på samme sted hele tiden, og lurer på jeg egentlig kjenne rnoe annet?

Det er fortsatt veldig svakt, det har det vært i mange uker. Når kan man kjenne det på utsiden?

Morkake er bak, så det skal ikke ha noen innvirkning..

Er 19+6 nå!

Fortsetter under...

Jeg kjenner oftes sparkene på samme plass, til venstre for navlen, ikke så ofte på høyre siden. Jeg regner med hu snurrer rundt inni der og sparker over alt, bare at jeg kjenner det best på den ene siden.. Kanskje morkaken ligger litt til høyre så da kjenner jeg ikke så godt sparkene på den siden. Men jeg vet jo ikke da. Uansett, hørtes veldig kjent ut å kjenne sparkene på samme plass hver gang ja:)

min første satt i samme stilling i livmoren frem til fødsel.. HUn storkoste seg i seteleie.. Hodet under ribbena til høyre og beina spaket ned mor hofta på venstre side..

Nr 2 la seg tidlig med hodet ned og ble liggende slik.. men han snurret mye rundt sin egen akse..

Har hatt d likedann som deg, heelt fram til uke 24 ca. Fra jeg hørte hjertelyd hos jordmor i uke 13 første gang og fra til uke 24 har de funnet hjertelyd på samme plass i magen. Men, nå sist kontroll så var den flyttet på seg, å nå kjenner jeg spark og allsens romstreringer i hele magen, er nå 25+5 :) Så d kommer nok snart ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...