to til tre Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Hei hei:) Jeg og min kjære drar til USA om en uke. Det blir jo en lang flyreise, og jeg har lest en del om at man må ha støttestrømper, opp og gå jevnlig osv. Gjelder også dette så tidlig i svangerskapet? Jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, for jeg hadde en SA i mai og ble gravid igjen før ny mens. Men siden jeg har ømme pupper, småkvalm, stikninger osv, så regner jeg med en 5-6 uker. Håper noen har peil
1+1=3 :D Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Dette lurer jeg også på.. vi skal fly til Thailand om et par timer Lurer også på hvor nøye en skal være med salat på restauranter.. skal jeg ikke røre salat uansett bare for å være sikker? eller kan jeg spise salat på 5 stjerners hotell f.eks..? og med salat menes det all type salat?
hilde og gutta Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Hei. Kommer en tur fra 2.trimester. Jeg dro til Los Angeles når jeg var 5 uker på vei og det gikk kjempe fint. Var mye oppe å gikk i flyet,brukte stötteströmper og drakk masse vann. Spiste ikke salaten på flyet. Ellers tror jeg det skal gå bra. God tur og lykke til på ferien!!
to til tre Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2010 For å svare deg 1+1=3?, så ville jeg unngått all salat uansett. Jeg var i Thailand i julen, og selv om jeg ikke var gravid, så styrte jeg unna salaten. Det er ikke verdt risken bare for noen skarve salatblader. Når jeg mener salat, så er det både det man vanligvis kaller salat, men også frukt som er oppskåret. Frukt med skall skal vel være trygt. Poenget er at salat og annen kald mat ikke blir varmebehandlet, og det er ikke alltid kjøkkenhygienen er på topp..All mat ellers er uansett ganske trygg siden det meste er dypfritert, og det dreper vel det meste som kan være skadelig. Kan også være smart å unnga isbiter (tror det heter namkeng), siden de ofte ikke er laget av flaskevann, men vi spiste masse isbiter og ingen av oss 5 ble syke. Kos deg! Misunnelig!
1+1=3 :D Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Tusen takk for svar begge to God tur til deg også & lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå