Starshine Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Har fått noen herlige hemoroider, og det virker ikke som om å smøre hjelper altfor bra akkurat. 3 uker igjen til termin så trykket på tarmene er nok ganske stort etterhvert. Men så kom jeg til å tenke, at jeg skal jo føde med disse. Må si jeg gruer meg til å ligge med beina i været og presse md vonde hemoroider i tillegg... Og stakkars jordmor som må være vitne til dette
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Siden det er vanlig at gravide pådrar seg disse "koselige" hemoroidene - tenker jeg at JM flest er vandt til å være vitner til sånne.... ;o) Ikke tenk på det du .. Masse lykke til videre! Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 hei. Slitt med det samme selv hele sv.skapet. Fått flere resepter på kombipakning fra gyn og fastlege på scheroproct stikkpiller og krem. Hjalp masse. gikk over rett før fødsel. Da jeg hadde født (på alle 4 som letter presset masse) satte jeg en stikkpille forebyggende inn på kvelden, samt smørte meg med kremen. Bank i bordet, kom ikke igjen (foreløpig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå