Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært kvalm i en og en halv uke, hatt smerter i korsryggen, vært rar i nedre mageregion, ømme bryster. men det har gått over nå.( ømme bryster) Skal ikke ha mens før i slutten av juli. Burde jeg ta en test eller burde jeg vente? Tok en EL test i går, jeg skal ikke ha EL nå, men det ble to streker på den. Kan det bety graviditet eller bare EL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg også ganske oppblåst i magen.

Skrevet

hei hei. Du kan selvfølgelig være gravid MEN en el test vil ALLTID ha to streker, dette fordi at kvinner alltid har Lh i kroppen, en eltest er ikke positiv før teststreken er sterkere eller miiiiiinst like sterk som kontrollstreken. ta en gtest så finner du svaret, lykke til

Skrevet

siden du ikke venter mens for sent i juli er d nok for tidlig å teste tror jeg. kan være sen el om teststreken er like sterk.

Skrevet

ok. takk for svar. Kan ta en test å se. Ringte et medium i dag og hun sa at graviditeten er rett rundt hjørnet. Så jeg veit itte om jeg ska ta det med ei klype salt. Håper på mange tips:) Har begynt og ta folsyre.

Skrevet

ja ta en test du,om den blir negativ,vent noen dager og ta en ny,om ikke TR dukker opp da..å d gjør hun jo ikke:D

ja,har blidd spådd at 2 på spåforumet,en som er veldig god at d er så nært som d går ant å få d,at juli er min mnd..men er redd for å håpe da,man blir jo bare ekstra skuffet..

ja d er lurte,her hiver jeg i meg både multivitamin,tran,bidronninggele og jerntabletter,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...