thalejinta Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har nå vært kvalm i en og en halv uke, hatt smerter i korsryggen, vært rar i nedre mageregion, ømme bryster. men det har gått over nå.( ømme bryster) Skal ikke ha mens før i slutten av juli. Burde jeg ta en test eller burde jeg vente? Tok en EL test i går, jeg skal ikke ha EL nå, men det ble to streker på den. Kan det bety graviditet eller bare EL?
thalejinta Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2010 Jeg føler meg også ganske oppblåst i magen.
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 hei hei. Du kan selvfølgelig være gravid MEN en el test vil ALLTID ha to streker, dette fordi at kvinner alltid har Lh i kroppen, en eltest er ikke positiv før teststreken er sterkere eller miiiiiinst like sterk som kontrollstreken. ta en gtest så finner du svaret, lykke til
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 siden du ikke venter mens for sent i juli er d nok for tidlig å teste tror jeg. kan være sen el om teststreken er like sterk.
thalejinta Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2010 ok. takk for svar. Kan ta en test å se. Ringte et medium i dag og hun sa at graviditeten er rett rundt hjørnet. Så jeg veit itte om jeg ska ta det med ei klype salt. Håper på mange tips:) Har begynt og ta folsyre.
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 ja ta en test du,om den blir negativ,vent noen dager og ta en ny,om ikke TR dukker opp da..å d gjør hun jo ikke:D ja,har blidd spådd at 2 på spåforumet,en som er veldig god at d er så nært som d går ant å få d,at juli er min mnd..men er redd for å håpe da,man blir jo bare ekstra skuffet.. ja d er lurte,her hiver jeg i meg både multivitamin,tran,bidronninggele og jerntabletter,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå