Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser stadig annonser på siden her til forskjellige sider med ammetopper. Selv har jeg foreløpig bare kjøpt noen amme-bher, ikke topper eller gensre. Lurer på om jeg kanskje burde hatt en eller to...? Har dere kjøpt? Hvor fra? Har H&M dette tro...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har:) Jeg har kjøpt to ammetopper bare sånn at jeg skal ha til sykehuset. Sist gikk jeg mye i sykehusklær, men så at veldig mange på barsel kom seg opp av senga og stelte seg med egne klær lenge før meg. Denne gangen har jeg lyst til å føle meg litt mer vel på barsel, så nå har jeg gått til innkjøp av noe. I tillegg måtte jeg ut og kjøpe ammetopper et par dager etter at jeg kom hjem fra sykehuset, og da stressa jeg såå ekstremt. Holdt på å gå på en lyktestolpe, og var superstressa fordi jeg var sikker på at sønnen min lå hjemme og skreik etter melk. hehehe, han gjorde jo ikke det... Denne gangen vil jeg være litt mer forberedt på akkurat de tingene:)

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt sånn pakke med to ammetopper (sort og hvit), og to ammesingletter (sort og hvit) fra H & M. Også en ammetopp som var litt finere i lilla. Dette er alt jeg kommer til å kjøpe. Ikke så dyrt og tror det kommer til å gjøre ammetiden litt enklere:)

Skrevet

Jeg har bare kjøpt en amme topp og en amme- BH. Tenkte å vente med å kjøpe mer til han er født, så jeg får riktig størrelse på bh'ene. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe så mange fler amme topper, kommer nok heller til å bruke romslige topper jeg kan dra til siden..

Skrevet

Har ikke kjøpt ammetopp/ammesinglet. Kan man ikke bare bruke vanlig singlet da? Ser ikke helt behovet ennå, men er jo førstegangsfødende, så kan godt hende jeg skifter mening etterhvert :)

Skrevet

Jeg har kjøpt to ammetopper på H&M. Det er også en butikk som heter Expecting som har masse fint gravidtøy, men også noe ammetøy. Der kjøpte jeg to ammesingleter som var veldig fine og deilige i stoffet. De hadde også ammekjoler der, men det venter jeg litt med. Det går jo å handle senere når en ser bedre hva behovet blir :-)

Skrevet

Hmm... tenkte det kunne være kjekt å ha en eller to til de første dagene. Regner jo med at det blir endel amming, og ser at jeg har mye tettsittende upraktiske ammeklær... Men enkle topper/singletter fra HM må jo være kjekt! Kan jo ha litt vide cardigans over :-) Skal ta meg en tur på HM å se, ellers blir det nettet... Men synes det var mye dyrt på noen av de her nettsidene...

Begynner å bli klar for å planlegge sykehusbagen, heheee... :-) Enda 7 uker igjen her, så har jo god tid da! Men om man må bestille fra nettet så tar det jo noen uker.

Den lilla, var det også HM forresten?

Skrevet

Jeg har kjøpt meg noen ammetopper denne gangen. Skulle ønske det fantes/jeg visste om det for 9 år siden da jeg fikk min første. Var ikke noe særlig å løfte opp genseren og amme mens magen hang der og så fæl ut. Jeg hadde ikke problemer med at noen fikk et glimt av puppene mine. Det var magen som var værst. Men det går jo an feks å ha bellyband under en genser.

Skrevet

jeg brukte ikke ammeklær når jeg fikk første mann. Kjøpte en del vanlige singletter på HM, de med tynnestropper. Hadde alltid en slik på meg og genser over. Tok genseren opp og drog singletten ned under puppene. Slik at jeg slapp å flashe verken mage eller pupp....

Kommer ikke til å kjøpe ammeklær i dyre dommer denne gangen heller... ville ihvertfall ha ventet til du ser om behovet er der eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...