Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jo virkelig ingenting fra sist, føler jeg. noen som har klart for seg hvilke skjemaer som skal til NAV og arbgiver?

Vet at jeg bare kan lete på NAV sidene, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

send dæm inn i good tid, før dæm har over 2 mnd behandlingstid.. høre d e maange som må vente i mange uke over 2 mnd som dæm love å behandle vedaket på... Æ vente fortsatt i spenning hær.. 9 uke sia æ sendte inn.. ingen vedtak enda! bynne å bli kraftig blakk. 4 uker sia æ gikk i permisjon...

Skrevet

Frustrerende med lang behandlingstid.. jeg fikk beskjed om at det ikke var vits å sende søknaden enda, siden jeg var på flyttefot. Jordmor på tidligere bosted mente hun ikke kunne fylle ut skjema, siden mitt nye nav-kontor ikke kjenner dem.. Og det er visst ikke bare bare å få tak i ny jordmor i Trondheim.

Har flyttet nå, må få ordnet det papirene nå, da det er bare 2 mnd til fødsel. Skal snakke med NAV her i morra, finne ut av det der med papirene..blir stressa av disse økonomiske problemene :(

Blir så deprimert.. skal jo helst bare glede meg til at fødselen nærmer seg..men blir jo bare bekymra, med tanke på at om en måned har jeg antagelig ingen penger..Sukk..

Skrevet

Jeg ringte og sjekket med NAV for noen uker siden ang når jeg skal sende inn papirer. Og hun jeg snakket med sa da at dette gikk etter termin, ikke når du sendte det inn. Jeg har termin 1,oktober og fikk beskjed om å sende inn papirer i begynnelsen av august..:)

Lykke til :)

Skrevet

Så da er det håp for meg også? skal snakke med Nav i morra.. Har termin i slutten av september..

Skrevet

Da er det absolutt håp for deg også:) Iallefall ifølge minn lokale NAV kontor:) Håper der ordner seg, for penger må vi jo ha :)

Lykke til:)

Skrevet

Jeg sendte inn for ca 2 mnd siden, og fikk svar før tiden. Alltid lurt å vær tidlig ute tenker jeg... Jeg sendte mail om å få sendt sjema i posten og informasjon om mine valg. De skriver det jo litt inviklet da, men... også ga jeg alt til arbeidsgiver som sendte det inn sammen med sine papirer :)

Jeg må nok ærlig innrømme at jeg ikke er noe fan av nav. De skriver alt veldig inviklet og sender ut en massevis med brev når du er sykmeldt. Jeg fikk stopp på sykepenger for en uke siden, for jeg har vært 50% sykmeldt og 100% de to siste ukene før permisjon (naturlig nok). Det sto at jeg burde prøve å komme tilbake til arbeid?? WTF! Man er jo på vei ut... les sjukmeldingen liksom... men legen sendte lege erklering inn for meg i dag da...

Skrevet

Hei,jeg har levert inn søknad om svangerskapspenger og søknad om foledrepenger på min lokale NAV i dag. Men lurer på hvor lang behandlingstid tar det?...har søkt om svangerskapspenger fra 1.8. og vet ikke hva jeg gjør hvis de ikke svarer til slutten av denne måneden.Jobber som barnehage assistent og denne måneden er det stengt, da er jeg hjemme nå...lurer på om hva jeg skal gjøre...må jeg gå tilbake på jobb til jeg får innvilget svangerskapspenger? Noen som vet hvoradn dette funker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...