Gå til innhold

Når kan den Lille sitte i vippestol??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna her på 3uker,nekter og ligge..

Hu sitter så si kun på fanget for tiden.. Vurderer vippestol hu kan sitte i nå..

Men er det for tidlig kanskje???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte stolen fra første dag hjemme. Brukte den ikke mye men litt. Men på vår stol er det nesten liggestilling på på nederste hakke. Bare tenk alt med måte :)

Skrevet

hvis vippestolen har en grei vinkel i ryggen som gjør at det ikke blir for mye belastning på ryggen hennes så går det greit i kortere perioder.

Hvis ikke så kan du jo kanskje prøve bilsete?

Skrevet

Ja det blir en sånn ligge/sitte vippestol...

Hu her nekter jo plent og ligge..hehe.. Skal sitte på fanget og følge med på tv :P

Gjest JuniGull2010
Skrevet

De kan sitte litt i vippestol, men ikke for lenge. Jeg lar vår sitte i vippestolen mens jeg dusjer, men han liker heldigvis å ligge i lekegrinda si ellers. Vippestolene kan stort sett stilles inn slik at de kommer i forskjellige høyder. Still stolen til nesten liggende i starten.

Skrevet

Tenkte på bilsetet her i sted faktisk..

Kanskje vi skal teste ut det her....

Nei lenge skal hu ikke ligge i en slik stol...

Bare noen min,bedre det enn og sitte på fanget vårt vil jeg tro..

Skrevet

Tror en vippestol er bedre enn et bilsete. I bilsete sitter de jo veldig oppreist i forhold til en vippestol.

Skrevet

Men noen min i evt bilstol kan vel ikke skade??

Blir ikke lenge hu fr sitte oppreist sånn..

Når vi har a på fanget så sitter hu i hvertfall ikke bra :S

Men hu vil sitte og følge med på fanget vårt.

Skrevet

Vi brukte vippestol fra dag 1. foellers hadde vi ikke kunne hatt ett måltid sammen. Han måtte følge med på oss... Men han satt ikke lenge om gangen. Vi har brukt babybjørn sin stol og er veldig fornøyd med denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...