Barnnummertre Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Endelig gravid igjen. Håper det går bra denne gang. Mistet i uke 11.forrige gang. Har vært kjempe trøtt siste uken og vondt i magen, stikninger men trodde det var TR på gang. Blir to år mellom eldste gutten og spiren :-) Lykke til alle dere andre.
Nillebs Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 ÅÅÅÅ, GRATULERER SÅ VELDIG MASSE! Skal krysse fingre for at alt går dere vel! Tror jeg fikk positiv test i går kveld, men tror ikke bildet kan ses her på BiM.. Har lagt det i mine album, men har ikke fått noe respons fra noen, så tror ikke den er synlig. Klem fra nervevrak! OG GRATTIS IGJEN ! :-D
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Å, gratulerer så mye!!! Jeg er i 1.pp på barn nr 2, så håper jeg snart kan si det samme :-)
Peispå! Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Så koselig! Hadde også en MA,uke 14. Husker deg fra oktoberterminklubben, så utrolig hyggelig at det har klaffet for oss begge:-) Gratulerer så mye, dette blir ei spennende tid fremover.
Tøvsjura Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Gratulerer så mye! Mistet selv i 3 måned (12.uke) for kort tid siden, nå har jeg snart eggløsning etter 1.mens og vi håper at vi blir fort gravid igjen. Masse lykke til og måtte den lille være i dine armer om 9 måneder
Barnnummertre Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2010 Takk for alle gratulasjoner! Nillebs: Håper testen er positiv :-) trønderline; husker deg også...hvor langt er du på vei? Masse graatulasjoner til deg også. Så håper jeg spiren sitter hele veien denne runden :-) Lykke til alle dere andre. Virker som mange blir relativt raskt gravid igjen etter SA/MA.
Peispå! Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Kjære barnnummerto: Dette blir så moro! Jeg er 5+5 i dag og er superspent/livredd:-) Lite med symptomer enda, litt ømmere pupper, litt trøtt, men ikke veeldig og synes jeg kjenner litt kvalme i små "bølger"... Mulig at det fortsatt er litt tidlig med masse symptomer, men i mangel på disse så ser jeg for meg alskens scenarioer... Kjenner jeg er mer distansert denne gangen, klarer ikke helt å glede meg på samme måte som sist. Har bestilt meg tidlig UL privat om 10 dager, skal være 7+1 da, så da skal man kunne se hjerteaktivitet. Gjett om det kommer til å være nervepirrende da:-) Kommer du til å ta tidlig UL ? Når skulle du ha IKM? Så heldige vi er som slapp å vente så altfor lenge før vi fikk en positiv test igjen... :-)
Barnnummertre Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2010 Trønderline. Så kjekt, og gratulerer så masse igjen. Ekstra kjekt å få positiv test etter SA/MA....og som du skriver nervepirrende! Det er nok vår natur og skape litt distanse for ting som er ubehagelig/vanskelig. Kanskje greit, men samtidig kommer en jo veeeldig langt med å tenke positivt :-) Så regner med statestikken er på vår side denne gang. Jeg er vel i uke 4+ etteller annet sted....litt lange eggløsninger og sykluser som varierer mellom 28-31 dager. Men tror jeg skulle hatt IKM i dag med 31 dagers syklus. Ja jeg skal ta tidlig ultralyd, det gjorde jeg sist også. Da jeg er 39 år får jeg UL i uke 11-12 uansett. Men min fastlege har fått ultralydutstyr og tenkte å bestille en time der rett over ferien i uke 8. Var der i uke 9-10 sist da jeg mistet. Jeg er kjempe trøtt, det har jeg ikke vært på de to andre svangerskapene. Ellers hadde jeg veldig stikninger i magen fredag og lørdag som var.....tenkte nå kommer tanten! Hadde egentlig gitt opp denne pp, men tok en test i dag da tanten fortsatt ikke var kommet :-) Så jeg ble virkelig positivt overrasket!! Gleder meg til å høre om UL din om 10 dager! Det går nok kjempe bra!! Vi får holde oss oppdaterte! Har du barn fra før?? Når får du termin?
Gjest Rokita Skrevet 20. juli 2010 #10 Skrevet 20. juli 2010 Gratulerer så masse Da har vi vel termin omtrent samtidig, jeg trooor jeg har i slutten av maars eller begynnelsen av april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå