flypapir Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Testet positivt igår og er i grunn glad for det. Ikke planlagt, men veldig moro! Har to små fra før, ei på 4,5år og en på 1,5år. Håper spira klamrer seg fast nå som den først er der, har mistet 2 av 4 ganger, så tør ikke helt tro på dette enda.. Har foreløpig termin 30.mars, men er en "lang ruger", så tipper den lille kommer i midten av april!
GogJSpentNå Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Gratulerer så mye da.. Jeg testet positiv i dag.. lykke til, håper spira sitter..
Gjest Rokita Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Testet positivt i går jeg og Gratulerer begge to
flypapir Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2010 Moro med noen følgere på veien! Gratulerer til dere begge
septembergutt+julibaby Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 åh så gøy! Gratulerer så mye! Jeg skal teste snart, er fortsatt litt usikker..mensen burde komme om ca 2 dager. Går det an å teste allerede nå?
flypapir Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2010 Ta en test i morgen tidlig, det burde være sent nok.. Jeg er testoman i prøveperioder, så er imponert over at du har klart å vente så lenge.. Lenge leve billigtestene!
septembergutt+julibaby Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 jepp- nå ble også jeg skikkelig spent...testen er bestilt og taes i morgen el tidlig på torsdag da er resultatet kanskje bedre når jeg tar den på morgenen! Kryss fingrene så er vi snart enda flere med termin i slutten av mars!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå